Studenti VOŠP vyrazili do terénu v rámci tradičního mediálního dne

Pátého prosince se studenti Vyšší odborné školy publicistiky dočkali již třináctého ročníku mediálního dne. V ostrém provozu si mohli otestovat své schopnosti vytvářet mediální obsah pod časovým tlakem přímo v terénu.  

Mediální den, jenž je jednou z vlajkových lodí VOŠP v praktické výuce tvorby médií v reálných podmínkách, má vždy jedno základní téma, které se každý rok mění a je až do poslední chvíle jedním z nejpřísněji střežených tajemství naší školy.

Studenti se rozdělili do několika audiovizuálních týmů a podle konkrétního zadání pak vyrazili do terénu, aby připravili, natočili a dokončili videoreportáže. Za plného provozu a do večerní uzávěrky. 

Jejich snahy pokrývala i redakce studentského magazínu Generace20, která v tom samém čase připravovala vydání tištěného magazínu Echo. Součástí letošního speciálu byla nově i literární příloha.

Zatímco zpravodajské týmy pilně natáčely v terénu, jejich kolegové ze zaměření Promotion, PR a Art marketing připravovali tematické komerční prezentace. Mediální den mohli zájemci sledovat v reálném čase na Twitteru a Facebooku, kde redaktoři Generace20 připravovali podrobné on-line zpravodajství.

Podrobnou reportáž z pera studenta VOŠP Jiřího Charváta si můžete přečíst na webových stránkách magazínu studentů VOŠP Generace20. 

 

 

Partneři

Kontaktujte nás

Opatovická 160/18, 110 00 Praha 1
Telefon: +420 224 930 851
Telefon: +420 224 930 037
E-mail: vosp@vosp.cz
Copyright © 2011—2020 Vyšší odborná škola publicistiky.
Všechna práva vyhrazena. „Nejsme žurnalistika, jsme publicistika!“