Kategorie galerie

Propagujeme

Učíme se orientovat v jednotlivých disciplínách marketingové komunikace a jak zvolit vhodné komunikační kanály a správné komunikativní a mediální chování.

Aplikujeme základní prostředky marketingového výzkumu a připravujeme jednoduché marketingové plány.

Navrhujeme, realizujeme a vyhodnocujeme menší kampaně s komplexním zapojením různých komunikačních prostředků s primární vazbou na techniky Public relations.

Učíme se také rozvíjet a chránit dobrou pověst firmy a jejich produktů a zvládat nástroje Public relations jako kulatý stůl, setkání s novináři, briefing, tisková konference, seminář, eventy nebo oborový veletrh.

Mediální den Vyšší odborné školy publicistiky 1. března 2017

06. 03. 2017

Novinářem na jeden den - Vyšší odborná škola publicistiky připravila pro studenty Anglického gymnázia Pardubice speciální workshop. Účastníci měli možnost seznámit se v simulovaných podmínkách s prací mediálních pracovníků při mimořádné události. „Vytvořili jsme pro naše hosty mediální simulaci, ve které jsme jim představili vše, co se na naší škole vyučuje. A nechtěli jsme přitom, aby byli jenom naším publikem, proto jsme je dostali do mediální krizové situace a nabídli jim, aby si společně s námi vyzkoušeli různé mediální role – novinářů, fotoreportérů, blogerů, tiskových mluvčích nebo reprezentantů zasažených organizací,“ vysvětluje autor konceptu a lektor VOŠP Vladimír Iliev. Týmy tvořené studentem Vyšší odborné školy publicistiky a středoškoláky z Pardubic vytvářely různorodé obsahy odpovídající jejich rolím ve hře. Tento model spolupráce se osvědčil, někteří z účastníků soutěže z řad gymnazistů hra nadchla tak, že nyní uvažují o studiu médií.

Partneři

Kontaktujte nás

Opatovická 160/18, 110 00 Praha 1
Telefon: +420 224 930 851
Telefon: +420 224 930 037
E-mail: vosp@vosp.cz
Copyright © 2011—2019 Vyšší odborná škola publicistiky.
Všechna práva vyhrazena. „Nejsme žurnalistika, jsme publicistika!“