Audiovizuální a digitální média

  • V úvodním společném základu studenti získají teoretickou a praktickou orientaci v audiovizi a seznámí se světem televizních, audiovizuálních a digitálních médií.
  • Poté si na základě svých preferencí vybírají svoji specializaci, kterou se budou zabývat v následujícím studiu (reportážní fotografie, kamera a střih nebo audiovizuální produkce).
  • Svoje dovednosti a potřebné předpoklady pro danou profesi rozvíjejí pod vedením řady profesionálů z oboru, kteří podporují jejich tvůrčí potenciál a kladou hlavní důraz na tři aspekty pedagogické práce - řemeslo a kreativitu, týmovou práci a tvorbu reálných výstupů.

Řemeslo a kreativita

  • Studenti jsou schopni samostatně navrhnout, realizovat a vyhodnocovat elementární formáty, s nimiž pracuje audiovize v publicistice.
  • Zároveň si osvojují techniky zpracování výstupů jako televizní reportáž, televizní magazín, rozhlasová anketa, blog, fotokniha a další.
  • Naučí se interpretovat video, fotografický a zvukový a materiál z hlediska informační obsažnosti i estetických kvalit.
  • Získají základní dovednosti nutné pro práci v audiovizuálních a digitálních médiích.
  • Orientují se ve vývoji technologií a jsou schopni rozumět principům tvorby jednotlivých AVD obsahů
  • Umí aplikovat vstupní znalosti v praktické tvorbě zpravodajsky orientovaných médií pro účely masové, korporátní, sociální a komunitní komunikace.
  • Pracují s profesionální technikou a osvojují si standardy velkých audiovizuálních produkcí v České republice, především České televize a Českého rozhlasu.

Týmová práce

  • Studenti hlouběji rozvíjejí svou řemeslnou zdatnost a zpracovávají náročnější zadání, která jsou přípravou k ročníkovým a absolventským pracím.
  • Pod vedením vedoucích dílen se učí dodržovat pracovní postupy, s nimiž se pak potkají ve své budoucí praxi od výroby televizního pořadu, ankety, reportáže či krátkého dokumentu až po rozhovor ve studiu, rozhlasové vysílání, komerční fotografickou práci nebo animační a multimediální zakázku.
  • Spolu se svými spolužáky tvoří týmy, v nichž přebírají jednu z profesních rolí – kameraman, zvukař, střihač, fotograf, produkční, redaktor či moderátor.

Tvorba reálných výstupů

  • Studenti si osvojují systém manažerského řízení a řemeslnou profesionalitu. Seznamují se s dokumentací nezbytnou k realizaci výstupů včetně smluvních vztahů, detailní produkční prací i tím, jak je důležité jednání s klienty.
  • Pracují jako v reálné firmě, mají jasně dané odpovědnosti, musí plnit harmonogram výroby a dodržovat termíny. Učí se audiovizuální projekty připravovat, realizovat a dokončovat.
  • Jednotlivé týmy zajišťují audiovizuální servis nejen pro interní potřebu školy a jejích ostatních zaměření, ale i pro externí partnery.

Podle konkrétního aktuálního zadání studenti tvoří ve specializačních dílnách vlastní profesionální mediální výstupy:

  

Navštivte ve virtuální 3D prohlídce naše studio a jeho režii.

Navštivte také naši mediální galerii, kde se můžete v jednotlivých sekcích seznámit s mediální produkcí našich studentů - od školních časopisů přes reportáže a talk show až po PR projekty.

Partneři

Kontaktujte nás

Opatovická 160/18, 110 00 Praha 1
Telefon: +420 224 930 851
Telefon: +420 224 930 037
E-mail: vosp@vosp.cz

Newsletter

Odebírejte novinky z naší školy:

Copyright © 2011—2018 Vyšší odborná škola publicistiky.
Všechna práva vyhrazena. „Nejsme žurnalistika, jsme publicistika!“