Public relations a marketingovou komunikaci vyučujeme ve dvou specializačních modulech.
V prvním získáte úplný základ dovedností a znalostí Public relations a vybraných oblastí marketingu a marketingové komunikace.
Důraz klademe na to, abyste porozuměli produktu klienta a uměli ho podpořit pomocí různých Public relations kanálů a technik.
Cílem druhého navazujícího modulu je představit vám základy Public relations a marketingové komunikace s ohledem na firemní cíle.
Naučíte se, jak nejlépe zviditelnit firmu a náležitě ji mediálně „prodat“.
Budete umět rozvíjet témata, která se přímo vztahují k existenci firmy, její činnosti a jejím výsledkům.
Naučte se řemeslu a rozviňte svou kreativitu
Po úspěšném absolvování prvního modulu
se budete orientovat v jednotlivých disciplínách marketingové komunikace a budete umět vyložit účinnost Public relations a způsob použití symbolu, obrazu, slova a textu,
zvolíte vhodné komunikační kanály a správné komunikativní a mediální chování tak, aby zasáhly cílové skupiny,
porozumíte možnostem marketingového mixu, budete schopni aplikovat základní prostředky marketingového výzkumu a připravíte jednoduchý marketingový plán,
dokážete navrhnout, realizovat a vyhodnocovat menší kampaně s komplexním zapojením různých komunikačních prostředků s primární vazbou na PR techniky,
prohloubíte svůj smysl pro účinnost různých forem marketingové komunikace a
budete schopni odpovědět na otázku, jak realizovaná produktová kampaň zapadla do marketingového a komunikačního mixu dané společnosti.
Vyzkoušejte si, jak to funguje v reálné firmě
Po pečlivém studiu druhého modulu
získáte základní představu o rozvíjení a ochraně dobré pověsti firmy a jejich produktů jako nejcennějšího aktiva každé společnosti,
uvědomíte si, jak je pro dosažení tohoto cíle důležitá systematická a kontinuální komunikace se všemi cílovými skupinami,
porozumíte vztahu firemní a produktové značky a struktuře firemní identity,
rozeznáte rozdíly v komunikaci s institucionálním a individuálním klientem,
zvládnete nástroje Public relations jako kulatý stůl, setkání s novináři, briefing, tisková konference, seminář, eventy nebo oborový veletrh,
poznáte, jak hájit zájmy firmy v komunikaci, občanskými iniciativami, zájmovými sdruženími i s nátlakovými skupinami,
naučíte se novým komunikačním technikám v online prostředí.
Agentura PubliCity
Ve studentské komunikační agentuře PubliCity si můžete vyzkoušet reálný svět práce v komunikační agentuře.
Stanete se výkonnými specialisty. Pedagogové, lektoři a hosté modulu vás jako zadavatelé budou konfrontovat se vším, co potkáte v budoucím profesním životě.
Budete pracovat v pružných týmech na kampaních, na pozicích Junior/Senior Specialista a Asistent. Ti nejlepší ze Senior specialistů vedou studentské týmy.
Důvěrně se seznámíte s obvyklým produkčním servisem, prací Public relations a komunikačních agentur, které mají jediný cíl – kreativně a účinně naplnit přání klienta. Získáte důležitou zkušenost při jednání a řízení vztahu s klientem.
PubliCity nabízí a prodává svou práci nejen jiným týmům z tvůrčích dílen ostatních zaměření a interním projektům školy, ale také reálným firmám a partnerům, se kterými škola spolupracuje.