Galerie VOŠP
Studenti v akci: reportáže, rozhovory, eventy ...
Studenti v akci: reportáže, rozhovory, eventy ...
Studenti druhého ročníku Vyšší odborné školy publicistiky Josefína Šumová a Ondřej Patrovský uspěli v náročném konkurzu a byli přijati do kurzu investigativní žurnalistiky Achillova data, který pořádá nadace Bakala Foundation.
Jejich tříčlenný Dreamteam doplnila Nikola Potměšilová a jejich mentorem byl redaktor Hospodářských novin Vojtěch Blažek. Workshop se konal od února do května 2016.
Studenti si v agentuře mohou vyzkoušet práci v reálném prostředí firmy, například při zabezpečení Press office a komunikační kampaně pro Mezinárodní výstavu pro podnikání a franchising v Praze, jejímž pořadatelem a organizátorem je Franchise & Retail Academy.
Agentura PubliCity také spolupracovala a pomáhala s realizací vizuální komunikace Nadace pro transplantaci kostní dřeně.
Členka agentury zvítězila se svým kreativním návrhem pro velkoformátovou outdoorovou reklamu a produkčně ho pak také zabezpečovala.
Již čtvrtým rokem jsme spolupracovali s výstavou fiktivních firem, kterou pořádá Gymnázium Heroldovy sady v Praze. Členové PubliCity připravili a navrhli výstavní stánek, který zároveň vyrobili a aranžovali na místě, stejně jako program na stánku.
Mediální partnerství nebylo jediným způsobem, kterým jsme se zapojili do výukového Veletrhu fiktivních firem pro střední školy z celé České republiky, který se konal ve dnech od do 17. 3. 2016 na Výstavišti Holešovice Praha.
Pedagogové školy hodnotili prezentační videa a tiskové materiály a studenti se zase zaměřili na design výstavních stánků a propagačních materiálů.
Vytvořili jsme studio, v němž se odehrálo první kolo soutěže Kamera tě miluje a které se zároveň stalo centrem studentů ze zahraničí jako tzv. „vox populi“.
O soutěž byl velký zájem a na veletrhu se představilo přes 250 studentů z tuzemska a zahraničí. Vybraní studenti postoupili do druhého soutěžního kola, které se již odehrálo na půdě Vyšší odborné školy publicistiky, a po zaškolení si vyzkoušeli své moderátorské schopnosti v simulovaných podmínkách školního studia.
Velký ohlas vyvolala akce, kterou v rámci Dne otevřených dveří připravili 11. března 2016 členové agentury pro Anglické gymnázium v Pardubicích.
Zhruba šedesátka studentů třetího a čtvrtého ročníku gymnázia byla vtažena do simulace krizové komunikace, zakončené tiskovou konferencí.
Studenti gymnázia si mohli pod vedením členů agentury vyzkoušet, jak v mediálním světě komunikují se zástupci médií tiskový mluvčí či PR pracovník.
Studenti se mohli v rámci strategické hry vžít do rolí mediálních expertů – na velkém letišti nastala krize a studenti na to museli reagovat, rychle poskytovat informace, vysvětlovat a vyvracet fámy či nepravdy. Aby se studenti vypořádali se záludnostmi krizové komunikace, museli prokázat pohotové jednání, orientaci v problému a zodpovědné nakládání s údaji.
V tom jim coby zkušenější kolegové pomáhali studenti VOŠP
Vrcholem akce byla simulovaná tisková konference, na níž nechyběly "zákeřné" otázky novinářů, ani fundované odpovědi mediálních zástupců. Studenti měli rovněž možnost účastnit se workshopů fotografování, tvůrčího psaní a moderování. Ti nejšikovnější z kurzu moderátorů pak uváděli závěrečnou tiskovou konferenci.
Dne 10. prosince 2015 jsme se setkali s dobrodruhem, vědcem Přírodovědecké fakulty UK, fotografem, kameramanem, cestovatelem a také pilotem dronů Petrem Juračkou.
Představil nám překrásná videa přírody ze svých cest a také ukázku vzletu dronu v interiéru Klubu Spálená. Popsal nám, jak vytváří svá videa a fotografie, jakou používá techniku a také nám přiblížil svět a právní hranice při provozu dronů.
Aby Vám neunikly pozvánky na akce VOŠP