fbpx
preloader

Nejste na to sami

Datum: 8. 9. 2022

Studium naší školy mnohým studentům vstupuje do přelomového období jejich života. Někteří kvůli studiu opouští rodinné zázemí a objevují, co znamená žít v Praze. Někteří stojí před výzvou zvládnout školu i plný úvazek na vysněné pozici. Některé vztahy nám dokáží otřást celým světem. A někdy je těžké dostát svým vlastním očekáváním, at´ se týkají čehokoli.

S náročnými životními situacemi vám může pomoci školní psycholog.

Aktuální kontakt získáte na studijním oddělení.

 

Služby školního psychologa jsou podpořeny z projektů Evropských strukturálních a investičních fondů.

 

Název a číslo projektu:  iKAP II – Inovace ve vzdělávání

Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0021106

 

Čtěte dále

Kontentino podporuje studenty Publicistiky
Děkujeme společnosti Kontentino za podporu Na Vyšší odborné škole publicistiky jsme v minulém roce otevřeli praktickou dílnu sociálních médií, která studentům umožňuje rozvíjet dovednosti v oblasti digitální komunikace, tvorby obsahu a práce s audiovizuálními výstupy. Velké poděkování patří společnosti Kontentino, která naši iniciativu podpořila a pomohla vytvořit prostředí, kde se studenti mohou učit pracovat se sociálními sítěmi v praxi. Díky této spolupráci získávají přístup k…
Datum: 25. 7. 2025
Zápis prváků, aneb jak si zpříjemnit administrativní nezbytnosti
Zápis, vedro, skvělá atmosféra a grilovačka VOŠPáků Opět jsme se sešli, abychom přivítali a zapsali budoucí VOŠPáky ke studiu na Publicistice. Dopolední čekání na zápis pod profesionální taktovkou Martina Kotrče jsme vyplnili lahůdkami složenými ze školních aktivit. Noví studenti mohli ochutnat něco z toho, co škola nabízí na workshopech pořádaných našimi lektory i ambasadory. Na ochutnávce je čekala Televizní publicistika s Janem Novotným, Rozhlasová novinařina…
Datum: 30. 6. 2025
Přijímačky na VOŠP
Od 16. do 19. června proběhlo na Publicistice přijímací řízení s uchazeči o studium. Ale nejsou přijímačky jako přijímačky.   Ty naše už (ne)tradičně představují čtyřdenní sled mediálních her, ve kterých si uchazeči vyzkoušeli, jak se pracuje novinářům, tiskovým mluvčím nebo televizním hlasatelům. Ti všichni se spojili, aby vyřešili nastalou imaginární krizovou situaci, každý po způsobu své profese. Novináři sbírali a ověřovali informace, tiskoví mluvčí se…
Datum: 23. 6. 2025