fbpx
preloader

Speciální den otevřených dveří na VOŠP

Datum: 15. 4. 2025


Zažijte novinařinu se vším všudy!

Přijeďte se podívat, jak studenti novinařiny získávají praktické dovednosti pod vedením profesionálů.

Zveme vás v úterý 22. dubna 2025 na Publicistiku.
V 15 a 16 hodin
začíná tour po redakcích.

Uvidíte tu pravou tvůrčí atmosféru budoucích novinářů.

Na speciální den otevřených dveří se jednotlivci nemusí hlásit,
skupiny prosíme o registraci na k.uherkova@vosp.cz.
.

 

FOTOGALERIE – Hrdinové Mediálního dne

 

Jeden tým, jedno téma, jeden úkol.

Mediální den je unikátní projekt Vyšší odborné školy publicistiky, kdy si budoucí novináři na vlastní kůži vyzkouší, jak to chodí v reálné redakci. Věrná simulace novinářské profese znamená, že studenti 2. ročníku všech zaměření mají pouze pár hodin na natočení reportáží, reklamních spotů nebo vydání speciálního čísla tištěného magazínu. A rádio VYŠŠÍ HLAS provází Mediální den živým vysíláním.

.

.Buďte u toho.

.

Navštivte jednotlivé týmy přímo během mediálního dne:

Týmy televizních štábů přináší reportáže.
Zastihneme je ve střižně.

Market´áci natočí reklamní spot během 8 hodin.
Koukneme se jim pod ruce.

Rozhlas celý den vysílá živě.
Jak to zvládají? Půjdeme za nimi do studia.

Redakce magazínu Generace20 vydá tištěný magazín!
Vyzpovídáme šéfredaktora, jak jim to jde.

 

 

Přísné embargo na téma Mediálního dne až do jeho odtajnění zvyšuje napětí.
Jakmile se týmy dozví téma, vzhůru do práce!
Je to prostě křest ohněm.

Více o Mediálním dnu Publicistiky

 

 

Celý den provází skvělá atmosféra očekávání a týmové práce.
Poznejte život Publicitiky!

22. dubna 2025 od 15 a od 16 hodin

Spálená 8, Praha 1

Nejbližší zastávky hromadné dopravy jsou Lazarská, Národní třída či Karlovo náměstí.

 

Budeme se těšit!

.

V případě jakýchkoliv otázek se neváhejte obrátit na Karinu.
Karina Uherková   +420 606 096 657   |    k.uherkova@vosp.cz

 

 

 

Další akce

 

festival Všemi směry

besedy s inspirativními osobnostmi i koncert

14. května 2025

 

den otevřených dveří

Vše o studiu na Publicistice

 

On-line rande s VOŠP

Studenti Publicistiky představují své mediální profese

.

Bojíte se, že některou z akcí minete?

Nebojte, chystáme řadu příležitostí, kdy můžete Publicistiku poznat.
Přihlaste se k WhatsAppové skupině Láká mě VOŠP, nebo nám nechte kontakt, aby vám už žádná akce neutekla.

 

 

Čtěte dále

Tečka za Mediálním dnem
­ Přijďte s námi oslavit tvůrčí práci a nasazení budoucích novinářů! od 19 hodin 22. dubna 2025 v klubu Rock Café     „Na média si na Publicistice nehrajeme, ale pracujeme v reálných podmínkách, s nimiž se studenti následně setkávají za ostrého provozu v mediálních domech. Proto jsou někteří druháci již nyní připraveni pracovat ve zpravodajských redakcích,“ vystihl podstatu Mediálního dne VOŠP Roman Bradáč editor…
Datum: 10. 4. 2025
Beseda s novým velvyslancem ČR v Rusku Danielem Koštovalem
  Zveme vás na besedu s novým velvyslancem ČR v Rusku Danielem Koštovalem o současném mezinárodním dění s názvem Kořeny současného chování Ruska 16. dubna 2025, 18:00–20:00 PEUNI Aula, Spálená 14, Praha 1     Struktura besedy:  Historický vývoj Ruska v kontextu současnosti Politologický popis současného politického systému Ruska Dnešní zahraniční politika Ruska v reakci na konec Studené války Důsledky pro evropské země     Představení hosta: …
Datum: 5. 4. 2025
Naši studenti zavítali do České televize
Naši studenti prvního ročníku Publicistiky se tento týden seznámili s prací novinářů v budově zpravodajství České televize. S odborným lektorem Michalem Schusterem, bývalým reportérem a moderátorem ČT24, si prohlédli špičková televizní studia, seznámili se s technikou a s prací novinářů od přípravy zpravodajské relace až po její vysílání. Děkujeme České televizi za milé přijetí.  
Datum: 3. 4. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.