fbpx
preloader

Vánoční mediální den studentů VOŠP aneb „Veselé izolace a št´astný nový lock“

Datum: 12. 12. 2021

Devátého prosince se studenti Vyšší odborné školy publicistiky dočkali již čtrnáctého ročníku mediálního dne. V ostrém provozu si mohli otestovat své schopnosti vytvářet mediální obsah pod časovým tlakem přímo v terénu.

Mediální den je jedním ze stavebních kamenů praktické výuky tvorby médií v reálných podmínkách.

Studenti se rozdělí do několika audiovizuálních týmů a podle konkrétního zadání pak vyrazí do terénu, aby připravili, natočili a dokončili videoreportáže. Za plného provozu a do večerní uzávěrky.

Mediální den má vždy jedno základní téma, které se každý rok mění. Tento rok padla volba na vánoční svátky a již názvy některých reportáží, které můžete vidět v tomto zpravodajském souhrnu, jako například „Vánoční nehet, Retro Vánoce, Tradice vánoční večeře, Vánoční dárek pro ženu, Historie vánočního stromečku, Vánoční speciality, Vánoční trhy ano i ne či Vánoce a nadace“, napovídají, že se na Vánoce studenti podívali opravdu ze všech úhlů.

 

Podívejte se na zpravodajský sestřih reportáží z mediálního dne:

Magazín Generace20

Studenti si v rámci mediální dne vyzkoušeli práci na webovém magazínu Generace 20 v době covidové. Studenti si otestovali funkčnost online porady, omezené působení v redakci, řešení řady věcí na dálku i pohyb redaktorů v terénu navzdory různým omezením. Nakonec vzniklo pět čtivých článků na téma Vánoce.

Genetace20

Komunikační agentura PRO.motion

V rámci „vánočního“ mediálního dne připravili studenti zaměření Marketing a produkce médií reklamní spot. Vzali si v něm na mušku tradiční vánočních klišé v reklamě a vůbec poprvé pracovali s vertikálním formátem 9:16, nebot´ spot byl určen pro sociální sítě Instagram a TikTok.

 

Rádio VYŠŠÍ HLAS

Studenti rozhlasového zaměření připravili za jeden jediný mediální den ve spolupráci se studenty zaměření literárně scenáristického nejen rozhlasovou hru a několik pěkných fejetonů, črt a vánočních glos, ale také rozhlasové pásmo o různých tvářích Vánoc. Nechyběla ani klasická publicistická reportáž ze zákulisí mediálního dne. Poslechněte si rozhlasové audio výstupy studentů VOŠP, které vznikly v rámci mediálního dne:

Fotografie ze zákulisí Mediálního dne naleznete ve fotogalerii

Čtěte dále

Přijďte na náš festival VŠEMI SMĚRY!
A je to opět tady, nezávislý studentský festival publicistiky a médií vám přinese nezkreslený obraz všech významných mediálních profesí. Přijměte pozvání na diskuse s profesionály ze světa médií a komunikace, a nechte se zavést do zákulisí jejich každodenní práce. Jeden VOŠPácký KONCERT, čtyři inspirativní DISKUSE, čtyři kreativní WORKSHOPY, jedna exkluzivní AUTOGRAMIÁDA, jeden FOTOKOUTEK, neskutečně bohatá TOMBOLA, DRAŽBA plná překvapení, tisíc pokladů v GALERII VOŠP, čtyřicetšest…
Datum: 12. 5. 2025
VOŠP připomněla 80. výročí konce války a nový web Novinářské žánry s Arnoštem Lustigem
Na chodbě Spálené 14 uspořádala VOŠP 6. května komponovaný večer, spojující 80. výročí konce druhé světové války s osudy a dílem Arnošta Lustiga. Pedagog VOŠP Pavel Urban představil nový web, který vytvářejí studenti VOŠP v rámci HUBu Novinářské žánry. Kromě mediální části je zde také rubrika věnována Arnoštu Lustigovi, významnému českému spisovateli, ale také novináři, scenáristovi a pedagogovi. Web navazuje na online a tištěnou podobu…
Datum: 7. 5. 2025
Den otevřených dveří 20. 5. – poslední termín DOD
Chcete zjistit, kudy vede cesta do světa médií? Láká vás profese novináře, moderátora, kameramana, televizního střihače nebo produkčního? Chcete dělat televizní či rozhlasovou publicistiku, nebo pracovat v marketingu, kreativě či PR? Sníte o tom, že budete psát skvělé knihy nebo rozhlasové hry? Přijďte se dozvědět, jak na to. V úterý 20. května od 14:00 hod. na Publicistice. Máte příložitost zúčastnit se posledního Dne otevřených dveří…
Datum: 2. 5. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.