V průběhu své více než dvacetileté praxe v oblasti PR a marketingové komunikace působil v nejrůznějších oblastech soukromého i veřejného sektoru, například jako ředitel odboru komunikace a tiskového mluvčího České národní banky, ředitel komunikace a mluvčí Ministerstva financí či ředitel PR a komunikace ve finanční skupině AXA pro Českou republiku a Slovensko. Je držitelem několika profesních ocenění.
V letech 2004 a 2005 byl zvolen mluvčím roku a v letech 2006 a 2008 získal ocenění Profesionál roku v anketě Merkur.
Naši studenti měli možnost se na besedě dozvědět se a ptát se na témata týkající se komunikace ve státní správě z pohledu médií. Debatovali o roli sociálních médií, propagandy, vládní, strategické a vizuální komunikace, Public Relations a Public Affairs.
Studenti diskutovali nad způsobem komunikace politiků vůči veřejnosti a analyzovali aktuální video premiéra Petra Fialy o jeho nakupování potravin v Německu a srovnání cen v německých a v českých obchodech – a to jak z pohledu obsahové, tak formálního.