Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.
Bůh neměl čas na to, aby stvořil „nikoho“ – literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové
Klostermannova Šumava – literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně
Šumava je pro mnohé kouzelným místem, kde se snoubí kultura česko-německého pohraničí s divokou přírodou. Jaké události se na jejím území odehrávaly v době, kdy po ní chodíval Karel Klostermann? A jaká je pro mladé dnes? Literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně si můžete přečíst ZDE.
Zvuk tance – literární reportáž studentky 2. ročníku Terezy Adamcové
Tereza má za sebou dvanáct let působení ve stepovém tanečním souboru. Zúčastnila se nespočtu vystoupení a festivalů, ale největší událostí roku bylo vždy vánoční vystoupení. Prostřednictvím literární reportáže se čtenáře pokouší přenést přímo na prkna pódia. Pod září reflektorů a před očima desítek diváků se člověk neocitne každý den – někdo to nezažije nikdy. Autorka se proto rozhodla pocity nervozity, ale i naprosté radosti zprostředkovat…
Sobotní oběd u prarodičů – Mikro povídka studentky 3. ročníku Kateřiny Stárkové
Vtipná a jemně dojemná mikropovídka o generačních rozdílech a jídle. Když se moderní stravovací návyky dětí střetnou s tradiční kuchyní prarodičů, dojde k nedorozumění, tiché domácnosti i na tajné recepty. Mikro povídku studentky 3. ročníku Kateřiny Stárkové si můžete přečíst ZDE.
Praktická dílna sociálních médií: Studenti Publicistiky získávají reálné zkušenosti pro budoucí kariéru
Nově otevřená praktická dílna sociálních médií na Vyšší odborné škole publicistiky (VOŠP) nabízí studentům příležitost plně se ponořit do světa komunikace na sociálních sítích ve všech rovinách. Navazuje na oblíbený volitelný předmět, který si vybírali studenti různých zaměření, aby se naučili ovládat sociální sítě jako autoři audiovizuálních i dalších výstupů. Sociální sítě jako tréninkové hřiště Studenti se nejdříve učí spravovat sociální sítě v předmětu,…