fbpx
preloader

Chtěla jsem být součástí týmu PRO.motion, který škole pomáhá být vidět

Rubrika: PRO.motion
Datum: 15. 6. 2025

­

Kateřina Husárová, 2. ročník, obor Marketing a produkce médií:

Do týmu PRO.motion jsem se přihlásila, protože mě lákalo dostat se blíž k reálné praxi a vyzkoušet si, jak funguje školní marketing „zevnitř“. Zajímalo mě, jak se tvoří obsah nebo akce školy, a chtěla jsem být součástí týmu, který pomáhá škole být vidět.

 

Akce, na kterých jsem se podílela

Katčin návrhu plakátu

Večer s psychoterapeutkou

Komorní školní akce pro studenty, kde hostovala odbornice z oblasti psychoterapie MUDr. Dana Holubová. Podařilo se nám vytvořit otevřené a bezpečné prostředí, kde se účastníci zapojili do diskuse a ocenili přátelskou atmosféru.

Moje role:
Zajišt´ovala jsem komunikační podporu celé akce. Ve spolupráci s ostatními vznikly plakáty, jejichž finální verzi jsem vyvěsila po škole. Připravila jsem pozvánku pro studenty a pedagogy, která byla rozeslána e-mailem, a doplnila text na webové stránky.

 

 

Katčin návrh plakátu

 

Grilovačka VOŠPáků

Neformální odpolední akce pro studenty a budoucí prváky s cílem propojit školní komunitu mimo běžné vyučování.

Moje role:
Ujala jsem se organizace celé akce – od prvního nápadu až po samotné provedení. Navrhla jsem jednoduchou kampaň, která měla oslovit co nejširší okruh studentů. Připravila jsem plakáty a pozvánku přes e-mail. V den akce jsem se starala o občerstvení a celkový průběh.

 

 

 

Zkušenosti z kampaní v rámci předmětu Promotion

Kampaň na sítě školy – Deníček VOŠPáka

Prostřednictvím studentského deníčku jsme představili, čemu se lidé v daném zaměření věnují a co obnášejí jednotlivé projekty. Cílem kampaně bylo ukázat na sociálních sítích nejen finální výstupy, ale především samotný proces a úsilí, které za nimi stojí.

Moje role:
Pomáhala jsem s vymýšlením kampaně a podílela se na vizuální stránce projektu. Soustředila jsem se na to, aby vizuál byl nejen kreativní, ale také autentický a přístupný pro všechny studenty.

 

 


Kampaň: 30 let VOŠP

Kampaň vznikla jako návrh ke 30. výročí školy s cílem oslovit střední školy a představit VOŠP jako inspirativní místo pro další studium. Navrhovali jsme koncept prezentace školy formou mini mediálních dnů a vytvářeli materiály pro středoškolské studenty.

Moje role:
Podílela jsem se na návrhu kampaně, připravila harmonogram a pomáhala s tvorbou prezentace, kterou jsme následně společně představili ve výuce.

 

 

Zhodnocení a reflexe

Co se mi povedlo

Jsem spokojená s výsledky své práce na vizuálech – at´ už pro reálné akce nebo návrhy kampaní. Dobře dopadla i moje komunikace a podpora akce Večer s psychoterapeutkou, kde se podařilo oslovit různorodou skupinu studentů a vytvořit příjemnou atmosféru. Mám také radost z kampaně Deníček VOŠPáka, kterou jsme s týmem rozpracovali – i když se nakonec nerealizovala, získala jsem díky ní cenné zkušenosti s návrhem obsahu na školní sítě a týmovou spoluprací.

 

Co bych udělala jinak

Zpětně bych se snažila víc zapojit do dalších školních akcí – během semestru jsem se naplno věnovala jen jedné, a přišla tak o možnost sbírat další zkušenosti v praxi. Do příště bych si chtěla lépe rozvrhnout čas a zapojit se aktivněji.

 

Katčiny další plakátky pro další akce

 

 

Čtěte dále

Bůh neměl čas na to, aby stvořil „nikoho“ – literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Klostermannova Šumava – literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně
Šumava je pro mnohé kouzelným místem, kde se snoubí kultura česko-německého pohraničí s divokou přírodou. Jaké události se na jejím území odehrávaly v době, kdy po ní chodíval Karel Klostermann? A jaká je pro mladé dnes? Literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Zvuk tance – literární reportáž studentky 2. ročníku Terezy Adamcové
Tereza má za sebou dvanáct let působení ve stepovém tanečním souboru. Zúčastnila se nespočtu vystoupení a festivalů, ale největší událostí roku bylo vždy vánoční vystoupení. Prostřednictvím literární reportáže se čtenáře pokouší přenést přímo na prkna pódia. Pod září reflektorů a před očima desítek diváků se člověk neocitne každý den – někdo to nezažije nikdy. Autorka se proto rozhodla pocity nervozity, ale i naprosté radosti zprostředkovat…
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025