fbpx
preloader

Důvod, proč studenti chtějí studovat profesní školu, místo aby usilovali o akademický titul

Rubrika: PRO.motion
Datum: 2. 12. 2022

„Dost bylo nekonečného biflování základní i střední školy. Chceme skutečně něco umět. Chceme tvořit. Chceme zkoušet nové věci.“ To přímo křičí z reklamního spotu pro naši školu, který studenti marketingového zaměření natočili během několika hodin.

„V dopoledním brainstormingu jsme si definovali, co dělá naší školu výjimečnou a co studenti na studiu Publicistiky nejvíce oceňují. Samozřejmě z toho vyšlo naše oblíbené téma: Méně teorie, více akce. A myslím, že to spot dokonale vystihuje,“ uvedl vedoucí pedagog specializace Marketing a produkce médií na Vyšší odborné škole publicistiky Václav Loubek.

 

Reklamní spot vytvořil tým Natálie Tomsová, Kateřina Boukalová a Natálie Březinová.

Čtěte dále

Bůh neměl čas na to, aby stvořil „nikoho“ – literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Klostermannova Šumava – literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně
Šumava je pro mnohé kouzelným místem, kde se snoubí kultura česko-německého pohraničí s divokou přírodou. Jaké události se na jejím území odehrávaly v době, kdy po ní chodíval Karel Klostermann? A jaká je pro mladé dnes? Literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Zvuk tance – literární reportáž studentky 2. ročníku Terezy Adamcové
Tereza má za sebou dvanáct let působení ve stepovém tanečním souboru. Zúčastnila se nespočtu vystoupení a festivalů, ale největší událostí roku bylo vždy vánoční vystoupení. Prostřednictvím literární reportáže se čtenáře pokouší přenést přímo na prkna pódia. Pod září reflektorů a před očima desítek diváků se člověk neocitne každý den – někdo to nezažije nikdy. Autorka se proto rozhodla pocity nervozity, ale i naprosté radosti zprostředkovat…
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.