Téma, které u jedněch vzbuzuje nadšení z technologického pokroku, bezhlučné městské dopravy a čistého vzduchu. U druhých hrůzu z krachu tradičních automobilek i nezaměstnanosti. Elektromobilita. Je to trend budoucnosti, nebo slepá ulička silniční dopravy? Jaká procenta s celkových prodejů si ukusují elektrická auta nyní a kolik to bude v budoucnu? Na tyto a další otázky se pokusíme odpovědět v pořadu Kontexty na rádiu VYŠŠÍ HLAS.
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.