fbpx
preloader

Je možné zjistit odpověď na otázku „Kam po VOŠPu?“ během jednoho podvečera?

Rubrika: PRO.motion
Datum: 2. 12. 2022

Kariérní den je velkou příležitostí pro studenty všech ročníků. Prváci a druháci během něj mohou získat cenné kontakty, které se jim budou hodit při shánění odborných praxí, třet´áci pak mohou získat pracovní nabídky nebo zjistit, jak probíhá navazující bakalářské studium. Studentky tvůrčího ateliéru PRO.motion se při pořádání akce rozhodly vydat lehce neotřelou cestou.

„Studenti Publicistiky usilují o tu nejlepší práci ve svém oboru, ale neznají všechny své možnosti, nebo co přesně obnáší navazující studium na univerzitě. Akce ‚Kam po VOŠPu?‘ tohle měla změnit a ukázat studentům existující příležitosti, at´ už během studií nebo po samotném dokončení Publicistiky,“ popisuje Adéla Veselá, která přišla s konceptem akce.

 

FOTOGALERIE

Studenti si během jednoho večera mohli poslechnout pozvánky od 10 přednášejících. Mezi nimi byly významná česká média, agentury i univerzity, které umožňují absolventům VOŠP přistoupit ke státní zkoušce a získat titul Bc. po ročním doplňujícím studiu. „Snažily jsme se vybrat organizace tak, abychom nezapomněly na žádné zaměření a všichni byli spokojení,“ dodává spoluorganizátorka Natálie Sládková. Přednášky probíhaly paralelně ve dvou učebnách a organizace byly vždy rozdělené tak, aby ve stejný čas prezentovala odlišná zaměření.

Organizátorky akce přišly nejen s nápadem, ale také se postaraly o zajištění prostorů, pozvání organizací a studentů, připravily drobné občerstvení a v neposlední řadě se staraly o to, aby celý podvečer provázela příjemná a uvolněná atmosféra. „Samotný večer byl pro nás poměrně hektický, chtěly jsme, aby byl každý spokojený. Podle ohlasů už nyní víme, že se nám to podařilo,“ přibližuje spoluorganizátorka Veronika Černá.

Akce sklidila úspěch jak u studentů, tak u prezentujících organizací. Tvůrčí ateliér PRO.motion plánuje zařadit kariérní podvečer „KAM PO VOŠPu?“ na seznam každoročních akcí.

„Publicistika má v odborné veřejnosti skvělou pověst, protože její absolventi jsou dobře připraveni pro své první profesní angažmá. Není třeba je zdlouhavě zacvičovat – praktická výuka na VOŠ a odborné praxe jim zajistí cenné zkušenosti, které pak rozvíjí a získávají tak své profesní sebevědomí. Také proto zaměstnavatelé přijali pozvání našich studentek s radostí,“ dodala Karina Uherková, která podporuje organizační týmy tvůrčího ateliéru v oblasti produkce.

 

Čtěte dále

Digitální dilema: Od nápadu k premiéře
Premiéra školního projektu televizního soutěžního pořadu Digitální dilema byla nejen velkým zážitkem, ale také vyvrcholením mnohaměsíční práce a obrovského nasazení celého štábu. Cesta k tomuto dni začala už v září v rámci blokové výuky. Právě tehdy se začal rodit scénář, tvořily se soutěžní otázky a vznikaly první medailonky o soutěžících. Do týmu se zapojila řada studentů, z nichž mnozí si své role vyzkoušeli vůbec poprvé.…
Rubrika: PRO.motion
Datum: 17. 4. 2025
Knihomol: Bylo nebylo jedno zlomené srdce
Evangelína vždy věřila v pravou lásku – dokud se její vyvolený nerozhodl oženit s jinou. Ve snaze získat ho zpět uzavře dohodu se Srdcovým princem, který po ní žádá tři polibky. Brzy však pochopí, že smlouvy s nesmrtelnými jsou nebezpečná hra… Osudová láska, nebo tragédie?   Poslechněte si nejnovější díl pořadu "Knihomol", kterým vede Anežka Čumová a Lucie Šafářová.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
Četba: Šílení spolubydlící
Vážně šílení spolubydlící! Když jsem hledala spolubydlení, měla jsem jen pár požadavků – čistota, klid a přátelští lidé. No… dostala jsem něco úplně jiného! 🏋️‍♂️ Fitness zóna v předsíni? 🔮 Tarotové předpovědi o nádobí? 🐱 Alergie na kočky, ale tři v plánu? Tohle spolubydlení se rychle změnilo v šílenou tragikomedii! Poslechněte si nejnovější povídku, kterou napsala a načetla Kateřina Stárková.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.