fbpx
preloader

Kampaň VOŠP rozšiřuje povědomí o klíčových pojmech z oblasti žurnalistiky

Rubrika: PRO.motion
Datum: 22. 4. 2024

Vyšší odborná škola publicistiky ve své nové kampani „Vyznáš se v publicistických pojmech?“ nabízí vhled do světa publicistiky a médií, a tím zdůrazňuje teoretickou část studia.

Osmi dílný seriál poskytuje zájemcům o studium, ale i studentům prvních ročníků, kteří se teprve rozhodují o svém hlavním zaměření, insight do světa publicistiky. Příspěvky pomáhají šířit povědomí o klíčových pojmech žurnalistiky, což zvyšuje mediální gramotnost cílové skupiny.

Ukázka kampaně studenta oboru Marketing na VOŠP Petra Schejbala

 

„Každý příspěvek se zabývá jiným aspektem novinářského jazyka, a tím se jedná o unikátní a neotřelou ochutnávku. Poskytuje čtenářům představu o termínech běžně užívaných v redakcích a médiích, protože věříme, že každý by měl mít možnost porozumět vzniku mediálního obsahu na hlubší úrovni,“ uvedl autor kampaně Petr Schejbal.

 

V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion si specialisté marketingové komunikace také vyzkoušeli určit hodnotu seriálu pro klienta v rámci pestrých témat komunikace školy. Tento seriál představuje VOŠP jako profesní mediální školu, která poskytuje praktickou přípravu pro svět médií a komunikace. Neopomíjí ani potřebný teoretický základ, ani výcvik praktických dovedností, ani základní orientaci ve slengu jednotlivých profesí. Studenti tak si tak mohou být jistí, že z Publicistiky vychází dobře připraveni a budou se moci snadno začlenit do tvůrčích týmů.

 

Cílovou skupinou seriálu „Vyznáš se v publicistických pojmech?“ jsou hlavně uchazeči o studium na VOŠP. Bylo však nezbytné zúžit cílovou skupinu, a proto jsme si definovali personu, které je konkrétní seriál určen:

  • je to student střední nebo vysoké školy, který touží po profesní cestě v médiích, proto hledá praktickou mediální školu
  • škola by ho měla bavit a učit moderním individuálním přístupem
  • je ochotný následovat know-how profesionálů z médií, aby se na své první pracovní pozici dobře uvedl a získal příležitost k rychlému postupu
  • má rád snadno dostupné zdroje informací a ocení užitečné shrnutí
  • ocení, když škola je ochotna teorii prezentovat userfriendly stylem

 

 

Autoři seriálů připraví v letním semestru 5 tiskových zpráv, které fiktivně sledují 5 fází uvedení multimediálního projektu, jako by se jednalo o jakýkoli jiný produkt a jeho životní cyklus.

Jedná se o:

  1. TZ o vstupu na trh
  2. TZ s cílem připomenout zaběhlý produkt
  3. TZ o inovaci
  4. TZ jako stanovisko ke krizi
  5. TZ o opuštění trhu

 

 

Ukázka tiskové zprávy

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

 

Nový rozměr série „Vyznáš se v publicistických pojmech?“

13.04. 2024, Praha – Vyšší odborná škola Publicistiky

Vyšší odborná škola Publicistiky představuje inovaci na sociálních sítích. Tato novinka redefinuje standardy v našem odvětví a přináší zcela novou úroveň pohodlí, efektivity a uživatelské zkušenosti.

 

Série příspěvků, která se zaměřuje na aspekty novinářského jazyka a poskytuje čtenářům ucelenou představu o termínech, s nimiž se běžně setkají v redakcích a médiích, si od svého spuštění získala pozornost několika stovek uživatelů Instagramu. Nová inovace přináší ještě hlubší a angažovanější zážitek pro sledující profilu @publicistikapraha.

Jednou z klíčových inovací je zapojení interaktivního přístupu – Questions and Answers, kam mohou sledující sami vkládat dotazy na pojmy ze světa publicistiky, které by chtěli osvětlit. Okénka Q&A umožňují sledujícím komunikovat přímo s ambasadory Vyšší odborné školy publicistiky, kteří spravují jejich instagramový účet. Tato forma komunikace zintenzivňuje spojení mezi školou a studenty.

Jsme rádi, že můžeme zařadit i interaktivnější prvky a komunikovat aktivněji se sledujícími,“ uvedl autor Petr Schejbal.

S novou inovací se očekává, že cílová skupina stráví na Instagramovém profilu delší dobu. Aktivní Q&A může prodloužit dobu, kterou uživatelé stráví na profilu, protože hledají a prohlížejí odpovědi na další pojmy z této série.

Pro více informací navštivte oficiální účet série na Instagramu @publicistikapraha

 

Kontakt pro média:
Tisková mluvčí
Wilma Nejkomunikativnější
Tel: +420 123 145 678
E-mail: wilma.nejkomunikativnejsi@vosp.cz

Vyšší odborná škola publicistiky
Spálená 76/14, 110 00  Praha 1 – Nové Město

www.vosp.cz

Čtěte dále

Bůh neměl čas na to, aby stvořil „nikoho“ – literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Klostermannova Šumava – literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně
Šumava je pro mnohé kouzelným místem, kde se snoubí kultura česko-německého pohraničí s divokou přírodou. Jaké události se na jejím území odehrávaly v době, kdy po ní chodíval Karel Klostermann? A jaká je pro mladé dnes? Literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Zvuk tance – literární reportáž studentky 2. ročníku Terezy Adamcové
Tereza má za sebou dvanáct let působení ve stepovém tanečním souboru. Zúčastnila se nespočtu vystoupení a festivalů, ale největší událostí roku bylo vždy vánoční vystoupení. Prostřednictvím literární reportáže se čtenáře pokouší přenést přímo na prkna pódia. Pod září reflektorů a před očima desítek diváků se člověk neocitne každý den – někdo to nezažije nikdy. Autorka se proto rozhodla pocity nervozity, ale i naprosté radosti zprostředkovat…
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025