fbpx
preloader

Kampaň #ŽivotVOŠPáka přináší nováčkům informace o studiu v centru Prahy

Rubrika: PRO.motion
Datum: 15. 5. 2024

Vyšší odborná škola publicistiky připravila novou kampaň na sociální sítě pro potenciální zájemce o studium. Osmidílná série #ŽivotVOŠPáka je založená převážně na videích, ve kterých se stávající studenti svěřují s těmi nejužitečnějšími informacemi. Budoucí prváci tak získají přehled o životě na VOŠP přímo od „VOŠPáků“.

Kampaň bude probíhat převážně na sociálních sítích a je složená z osmi dílů seriálu o životě na Publicistice. Hlavním obsahem je výpověď současných studentů o tom, jak se vypořádávají s běžnými situacemi při studiu. Nechybí ani příspěvky statické, které nabízí rychlý přehled konkrétních užitečných informací. Cílovou skupinou kampaně jsou uchazeči o studium na VOŠP, kteří žijí mimo Prahu a chtějí získat praktické rady při hledání bydlení, financování studia nebo způsobu dopravy.

 

Video příspěvky kampaně Veroniky Vaškové

 

„Na tvůrčí ateliér PRO.motion chodím, abych si rozšířila obzory v marketingové komunikaci, proto jsem kromě promo videí připravila i komunikační semestrální projekt. Chtěla jsem, aby můj seriál pro Instagram VOŠP pomohl budoucím VOŠPákům s orientací na nové škole. Inspirací mi byla stránka UŽITEČNÉ INFORMACE pro uchazeče, kde jsou konkrétní rady a tipy o stravování, bydlení, využití ISIC karty, dopravy, kontaktů se školou, financování školy i o slevách v okolí školy,“ uvedla autorka kampaně Veronika Vašková.

 

V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion si specialisté marketingové komunikace také vyzkoušeli určit hodnotu seriálu pro klienta v rámci pestrých témat komunikace školy. Tento seriál představuje VOŠP jako školu, která myslí na své budoucí studenty a nabízí jim neotřelou formou užitečné informace. Tento vhled do zákoutí studentského života umožní prvákům rychle se ve škole cítit jako doma.

 

Cílovou skupinou seriálu #ŽivotVOŠPáka jsou hlavně uchazeči o studium na VOŠP. Bylo však nezbytné zúžit cílovou skupinu, a proto jsme si definovali personu, které je konkrétní seriál určen:

  • je to student střední nebo vysoké školy, pro kterého je VOŠP i centrum Prahy nové území
  • je proaktivní a hledá si dopředu informace
  • je samostatný nebo se chce osamostatnit
  • opravu se chce stát součástí mediální školy a chce si své studium naplno užít

Náhled videí v kampani Veroniky Vaškové

 

Autoři seriálů připraví v letním semestru 5 tiskových zpráv, které fiktivně sledují 5 fází uvedení multimediálního projektu, jako by se jednalo o jakýkoli jiný produkt a jeho životní cyklus.

Jedná se o:

  1. TZ o vstupu na trh
  2. TZ s cílem připomenout zaběhlý produkt
  3. TZ o inovaci
  4. TZ jako stanovisko ke krizi
  5. TZ o opuštění trhu

 

 

Ukázka tiskové zprávy

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

 

Vyšší odborná škola publicistiky spouští kampaň #ŽivotVOŠPáka

Praha, 27. dubna 2024

Kampaň Vyšší odborné školy publicistiky s názvem „Život VOŠPáka“ je vytvořená pro účely komunikace na sociálních sítích školy s potencionálními zájemci o studium. Jejím cílem je umožnit uchazeči zorientovat se v chodu školy přímo od stávajících studentů. Proto je také forma kampaně převážně založená na videích, které jsou takovými zpovědnicemi stávajících studentů.

Kampaň bude probíhat převážně na sociálních sítích a je složená z osmi dílů seriálu života současného studenta Publicistiky. Hlavní obsah je o tom, jak se vypořádávají s běžnými situacemi při studiu. Konkrétně se jedná o stravování, bydlení, využití ISIC karty, dopravy, kontaktů se školou, financování školy a slev v okolních podnicích, které škola nabízí.

Studentů jsme se ptali na otázky stylizované podle webových stánek školy a sekce „pro uchazeče“. Poslední díl seriálu je také přímo odkazem na webovou stránku Užitečné informace.

 

 

Cílová skupina kampaně jsou uchazeči o studium na VOŠP, konkrétněji pak persona:

  • Student střední nebo vysoké školy, který by se chtěl stát součástí mediální školy.
  • Žijící mimo Prahu, a tak chce získat informace ohledně života a studia v centru Prahy.
  • Je samostatný nebo se chce osamostatnit a najít si bydlení v Praze při studiu, nebo i způsob dopravy ze současného bydliště.
  • Je proaktivní, a tak hledá dopředu informace o tom, jak se vypořádávají s běžnými situacemi současní studenti.

 

Celá kampaň bude probíhat pod #ŽivotVOŠPáka, aby si jednotlivé podsekce mohli uchazeči rychle spojit.

 

 

Kontakt pro média:
Tisková mluvčí
Miloslava Publicistická
Tel: +420 123 145 678
E-mail: miloslava.publicisticka@vosp.cz

Vyšší odborná škola publicistiky
Spálená 76/14, 110 00  Praha 1 – Nové Město

www.vosp.cz

Čtěte dále

Digitální dilema: Od nápadu k premiéře
Premiéra školního projektu televizního soutěžního pořadu Digitální dilema byla nejen velkým zážitkem, ale také vyvrcholením mnohaměsíční práce a obrovského nasazení celého štábu. Cesta k tomuto dni začala už v září v rámci blokové výuky. Právě tehdy se začal rodit scénář, tvořily se soutěžní otázky a vznikaly první medailonky o soutěžících. Do týmu se zapojila řada studentů, z nichž mnozí si své role vyzkoušeli vůbec poprvé.…
Rubrika: PRO.motion
Datum: 17. 4. 2025
Knihomol: Bylo nebylo jedno zlomené srdce
Evangelína vždy věřila v pravou lásku – dokud se její vyvolený nerozhodl oženit s jinou. Ve snaze získat ho zpět uzavře dohodu se Srdcovým princem, který po ní žádá tři polibky. Brzy však pochopí, že smlouvy s nesmrtelnými jsou nebezpečná hra… Osudová láska, nebo tragédie?   Poslechněte si nejnovější díl pořadu "Knihomol", kterým vede Anežka Čumová a Lucie Šafářová.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
Četba: Šílení spolubydlící
Vážně šílení spolubydlící! Když jsem hledala spolubydlení, měla jsem jen pár požadavků – čistota, klid a přátelští lidé. No… dostala jsem něco úplně jiného! 🏋️‍♂️ Fitness zóna v předsíni? 🔮 Tarotové předpovědi o nádobí? 🐱 Alergie na kočky, ale tři v plánu? Tohle spolubydlení se rychle změnilo v šílenou tragikomedii! Poslechněte si nejnovější povídku, kterou napsala a načetla Kateřina Stárková.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.