fbpx
preloader

Kampaň #ŽivotVOŠPáka přináší nováčkům informace o studiu v centru Prahy

Rubrika: PRO.motion
Datum: 15. 5. 2024

Vyšší odborná škola publicistiky připravila novou kampaň na sociální sítě pro potenciální zájemce o studium. Osmidílná série #ŽivotVOŠPáka je založená převážně na videích, ve kterých se stávající studenti svěřují s těmi nejužitečnějšími informacemi. Budoucí prváci tak získají přehled o životě na VOŠP přímo od „VOŠPáků“.

Kampaň bude probíhat převážně na sociálních sítích a je složená z osmi dílů seriálu o životě na Publicistice. Hlavním obsahem je výpověď současných studentů o tom, jak se vypořádávají s běžnými situacemi při studiu. Nechybí ani příspěvky statické, které nabízí rychlý přehled konkrétních užitečných informací. Cílovou skupinou kampaně jsou uchazeči o studium na VOŠP, kteří žijí mimo Prahu a chtějí získat praktické rady při hledání bydlení, financování studia nebo způsobu dopravy.

 

Video příspěvky kampaně Veroniky Vaškové

 

„Na tvůrčí ateliér PRO.motion chodím, abych si rozšířila obzory v marketingové komunikaci, proto jsem kromě promo videí připravila i komunikační semestrální projekt. Chtěla jsem, aby můj seriál pro Instagram VOŠP pomohl budoucím VOŠPákům s orientací na nové škole. Inspirací mi byla stránka UŽITEČNÉ INFORMACE pro uchazeče, kde jsou konkrétní rady a tipy o stravování, bydlení, využití ISIC karty, dopravy, kontaktů se školou, financování školy i o slevách v okolí školy,“ uvedla autorka kampaně Veronika Vašková.

 

V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion si specialisté marketingové komunikace také vyzkoušeli určit hodnotu seriálu pro klienta v rámci pestrých témat komunikace školy. Tento seriál představuje VOŠP jako školu, která myslí na své budoucí studenty a nabízí jim neotřelou formou užitečné informace. Tento vhled do zákoutí studentského života umožní prvákům rychle se ve škole cítit jako doma.

 

Cílovou skupinou seriálu #ŽivotVOŠPáka jsou hlavně uchazeči o studium na VOŠP. Bylo však nezbytné zúžit cílovou skupinu, a proto jsme si definovali personu, které je konkrétní seriál určen:

  • je to student střední nebo vysoké školy, pro kterého je VOŠP i centrum Prahy nové území
  • je proaktivní a hledá si dopředu informace
  • je samostatný nebo se chce osamostatnit
  • opravu se chce stát součástí mediální školy a chce si své studium naplno užít

Náhled videí v kampani Veroniky Vaškové

 

Autoři seriálů připraví v letním semestru 5 tiskových zpráv, které fiktivně sledují 5 fází uvedení multimediálního projektu, jako by se jednalo o jakýkoli jiný produkt a jeho životní cyklus.

Jedná se o:

  1. TZ o vstupu na trh
  2. TZ s cílem připomenout zaběhlý produkt
  3. TZ o inovaci
  4. TZ jako stanovisko ke krizi
  5. TZ o opuštění trhu

 

 

Ukázka tiskové zprávy

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

 

Vyšší odborná škola publicistiky spouští kampaň #ŽivotVOŠPáka

Praha, 27. dubna 2024

Kampaň Vyšší odborné školy publicistiky s názvem „Život VOŠPáka“ je vytvořená pro účely komunikace na sociálních sítích školy s potencionálními zájemci o studium. Jejím cílem je umožnit uchazeči zorientovat se v chodu školy přímo od stávajících studentů. Proto je také forma kampaně převážně založená na videích, které jsou takovými zpovědnicemi stávajících studentů.

Kampaň bude probíhat převážně na sociálních sítích a je složená z osmi dílů seriálu života současného studenta Publicistiky. Hlavní obsah je o tom, jak se vypořádávají s běžnými situacemi při studiu. Konkrétně se jedná o stravování, bydlení, využití ISIC karty, dopravy, kontaktů se školou, financování školy a slev v okolních podnicích, které škola nabízí.

Studentů jsme se ptali na otázky stylizované podle webových stánek školy a sekce „pro uchazeče“. Poslední díl seriálu je také přímo odkazem na webovou stránku Užitečné informace.

 

 

Cílová skupina kampaně jsou uchazeči o studium na VOŠP, konkrétněji pak persona:

  • Student střední nebo vysoké školy, který by se chtěl stát součástí mediální školy.
  • Žijící mimo Prahu, a tak chce získat informace ohledně života a studia v centru Prahy.
  • Je samostatný nebo se chce osamostatnit a najít si bydlení v Praze při studiu, nebo i způsob dopravy ze současného bydliště.
  • Je proaktivní, a tak hledá dopředu informace o tom, jak se vypořádávají s běžnými situacemi současní studenti.

 

Celá kampaň bude probíhat pod #ŽivotVOŠPáka, aby si jednotlivé podsekce mohli uchazeči rychle spojit.

 

 

Kontakt pro média:
Tisková mluvčí
Miloslava Publicistická
Tel: +420 123 145 678
E-mail: miloslava.publicisticka@vosp.cz

Vyšší odborná škola publicistiky
Spálená 76/14, 110 00  Praha 1 – Nové Město

www.vosp.cz

Čtěte dále

Český velvyslanec v Rusku o současných výzvách v rusko-českých vztazích
Jak se cítí český diplomat v zemi, která nás oficiálně považuje za nepřátelskou? Velvyslanec ČR v Rusku Daniel Koštoval v rozhovoru popisuje, s jakými překážkami se potýká, jak vnímá ruskou společnost a zda vidí naději na zlepšení vztahů mezi oběma státy. Český velvyslanec Daniel Koštoval působí v prostředí, kde vzájemné vztahy mezi státy dosáhly bodu mrazu. V rozhovoru přibližuje, jak se v tomto napjatém rámci…
Rubrika: Televize dot
Datum: 10. 10. 2025
Babiš ve volbách nepřekvapil. Mladí a ženy ano
Vítězství hnutí ANO pravděpodobně mnoho lidí nepřekvapilo, ale přesto se mezi letošními výsledky dá najít hned několik nečekaných a pozitivních momentů, které mohou potěšit (nejen) mladé. Vysoká volební účast, nejvíce zvolených žen v historii Poslanecké sněmovny, dvanáct nových poslanců pod třicet let, včetně vůbec nejmladší poslankyně v dějinách české politiky. I tak vypadaly letošní volby.
Rubrika: Generace20.cz
Datum: 7. 10. 2025
Práce filmových maskérů je plná detailů, rešerší a porozumění postavám
Lenka Nosková patří mezi výrazné osobnosti filmové maskérské profese. Věnuje se nejen make-upu, ale i tvorbě kostýmů, například ve filmu Úsvit nebo v seriálu Iveta. Jak tato práce vypadá a co všechno obnáší? Být filmovou maskérkou neznamená jen upravit hercům vlasy nebo nanést make-up. Je to práce plná detailů, historických rešerší a hlubokého porozumění postavám. Ve filmu Úsvit se podílela na vytváření stylu 30. let,…
Rubrika: Televize dot
Datum: 17. 9. 2025