fbpx
preloader

Kampaň #ŽivotVOŠPáka přináší nováčkům informace o studiu v centru Prahy

Rubrika: PRO.motion
Datum: 15. 5. 2024

Vyšší odborná škola publicistiky připravila novou kampaň na sociální sítě pro potenciální zájemce o studium. Osmidílná série #ŽivotVOŠPáka je založená převážně na videích, ve kterých se stávající studenti svěřují s těmi nejužitečnějšími informacemi. Budoucí prváci tak získají přehled o životě na VOŠP přímo od „VOŠPáků“.

Kampaň bude probíhat převážně na sociálních sítích a je složená z osmi dílů seriálu o životě na Publicistice. Hlavním obsahem je výpověď současných studentů o tom, jak se vypořádávají s běžnými situacemi při studiu. Nechybí ani příspěvky statické, které nabízí rychlý přehled konkrétních užitečných informací. Cílovou skupinou kampaně jsou uchazeči o studium na VOŠP, kteří žijí mimo Prahu a chtějí získat praktické rady při hledání bydlení, financování studia nebo způsobu dopravy.

 

Video příspěvky kampaně Veroniky Vaškové

 

„Na tvůrčí ateliér PRO.motion chodím, abych si rozšířila obzory v marketingové komunikaci, proto jsem kromě promo videí připravila i komunikační semestrální projekt. Chtěla jsem, aby můj seriál pro Instagram VOŠP pomohl budoucím VOŠPákům s orientací na nové škole. Inspirací mi byla stránka UŽITEČNÉ INFORMACE pro uchazeče, kde jsou konkrétní rady a tipy o stravování, bydlení, využití ISIC karty, dopravy, kontaktů se školou, financování školy i o slevách v okolí školy,“ uvedla autorka kampaně Veronika Vašková.

 

V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion si specialisté marketingové komunikace také vyzkoušeli určit hodnotu seriálu pro klienta v rámci pestrých témat komunikace školy. Tento seriál představuje VOŠP jako školu, která myslí na své budoucí studenty a nabízí jim neotřelou formou užitečné informace. Tento vhled do zákoutí studentského života umožní prvákům rychle se ve škole cítit jako doma.

 

Cílovou skupinou seriálu #ŽivotVOŠPáka jsou hlavně uchazeči o studium na VOŠP. Bylo však nezbytné zúžit cílovou skupinu, a proto jsme si definovali personu, které je konkrétní seriál určen:

  • je to student střední nebo vysoké školy, pro kterého je VOŠP i centrum Prahy nové území
  • je proaktivní a hledá si dopředu informace
  • je samostatný nebo se chce osamostatnit
  • opravu se chce stát součástí mediální školy a chce si své studium naplno užít

Náhled videí v kampani Veroniky Vaškové

 

Autoři seriálů připraví v letním semestru 5 tiskových zpráv, které fiktivně sledují 5 fází uvedení multimediálního projektu, jako by se jednalo o jakýkoli jiný produkt a jeho životní cyklus.

Jedná se o:

  1. TZ o vstupu na trh
  2. TZ s cílem připomenout zaběhlý produkt
  3. TZ o inovaci
  4. TZ jako stanovisko ke krizi
  5. TZ o opuštění trhu

 

 

Ukázka tiskové zprávy

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

 

Vyšší odborná škola publicistiky spouští kampaň #ŽivotVOŠPáka

Praha, 27. dubna 2024

Kampaň Vyšší odborné školy publicistiky s názvem „Život VOŠPáka“ je vytvořená pro účely komunikace na sociálních sítích školy s potencionálními zájemci o studium. Jejím cílem je umožnit uchazeči zorientovat se v chodu školy přímo od stávajících studentů. Proto je také forma kampaně převážně založená na videích, které jsou takovými zpovědnicemi stávajících studentů.

Kampaň bude probíhat převážně na sociálních sítích a je složená z osmi dílů seriálu života současného studenta Publicistiky. Hlavní obsah je o tom, jak se vypořádávají s běžnými situacemi při studiu. Konkrétně se jedná o stravování, bydlení, využití ISIC karty, dopravy, kontaktů se školou, financování školy a slev v okolních podnicích, které škola nabízí.

Studentů jsme se ptali na otázky stylizované podle webových stánek školy a sekce „pro uchazeče“. Poslední díl seriálu je také přímo odkazem na webovou stránku Užitečné informace.

 

 

Cílová skupina kampaně jsou uchazeči o studium na VOŠP, konkrétněji pak persona:

  • Student střední nebo vysoké školy, který by se chtěl stát součástí mediální školy.
  • Žijící mimo Prahu, a tak chce získat informace ohledně života a studia v centru Prahy.
  • Je samostatný nebo se chce osamostatnit a najít si bydlení v Praze při studiu, nebo i způsob dopravy ze současného bydliště.
  • Je proaktivní, a tak hledá dopředu informace o tom, jak se vypořádávají s běžnými situacemi současní studenti.

 

Celá kampaň bude probíhat pod #ŽivotVOŠPáka, aby si jednotlivé podsekce mohli uchazeči rychle spojit.

 

 

Kontakt pro média:
Tisková mluvčí
Miloslava Publicistická
Tel: +420 123 145 678
E-mail: miloslava.publicisticka@vosp.cz

Vyšší odborná škola publicistiky
Spálená 76/14, 110 00  Praha 1 – Nové Město

www.vosp.cz

Čtěte dále

Bůh neměl čas na to, aby stvořil „nikoho“ – literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Klostermannova Šumava – literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně
Šumava je pro mnohé kouzelným místem, kde se snoubí kultura česko-německého pohraničí s divokou přírodou. Jaké události se na jejím území odehrávaly v době, kdy po ní chodíval Karel Klostermann? A jaká je pro mladé dnes? Literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Zvuk tance – literární reportáž studentky 2. ročníku Terezy Adamcové
Tereza má za sebou dvanáct let působení ve stepovém tanečním souboru. Zúčastnila se nespočtu vystoupení a festivalů, ale největší událostí roku bylo vždy vánoční vystoupení. Prostřednictvím literární reportáže se čtenáře pokouší přenést přímo na prkna pódia. Pod září reflektorů a před očima desítek diváků se člověk neocitne každý den – někdo to nezažije nikdy. Autorka se proto rozhodla pocity nervozity, ale i naprosté radosti zprostředkovat…
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025