fbpx
preloader

Nová kampaň #oboryVOŠP zvýrazňuje rozmanitost studia mediálních oborů na Publicistice

Rubrika: PRO.motion
Datum: 19. 4. 2024

Vyšší odborná škola publicistiky spustila kampaň s názvem #oboryVOŠP, která zasahuje do digitálního prostoru sociálních sítí a přináší inspirativní pohled na rozmanité studijní obory dostupné na VOŠP.

Příspěvky z kampaně představují širokou škálu oborů, včetně audiovizuální produkce, marketingu, rozhlasové publicistiky a žurnalistického a tvůrčího psaní, a poskytují ucelený pohled na každý z nich a jeho potenciální kariérní možnosti.

 

Ukázka kampaně studentky oboru Marketing na VOŠP Natálie Březinové

„Jsem potěšená, že naše kampaň #oboryVOŠP zaznamenala takový zájem a věřím, že naše sdělení osloví právě ty zájemce o mediální vzdělání, kteří chtějí objevit svůj potenciál na VOŠP,“ uvedla autorka kampaně Natálie Březinová.

 

V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion si specialisté marketingové komunikace také vyzkoušeli určit hodnotu seriálu pro klienta v rámci pestrých témat komunikace školy. Tento seriál přispívá k obrazu praktické mediální školy, která připravuje budoucí novináře a odborníky v komunikaci pro konkrétní profese. Uchazeči si tak mohou být jistí, že studijní program Publicistiky je připraven tak, aby jim poskytl praktické znalosti a orientaci právě v těchto oblastech.

 

Cílovou skupinou seriálu #oboryVOŠP jsou uchazeči o studium na VOŠP. Bylo však nezbytné zúžit cílovou skupinu, a proto jsme si definovali personu, které je konkrétní seriál určen:

  • je to student střední nebo vysoké školy, který touží budovat svou kariéru v některé z mediálních profesí, proto hledá praktickou mediální školu
  • školu vybírá s jednoznačným kritériem – jak ho připraví pro praxi
  • je komunikativní a ambiciózní
  • preferuje fakta před proklamacemi, je zvídavý

 

 

Autoři seriálů připraví v letním semestru 5 tiskových zpráv, které fiktivně sledují 5 fází uvedení multimediálního projektu, jako by se jednalo o jakýkoli jiný produkt a jeho životní cyklus.

Jedná se o:

  1. TZ o vstupu na trh
  2. TZ s cílem připomenout zaběhlý produkt
  3. TZ o inovaci
  4. TZ jako stanovisko ke krizi
  5. TZ o opuštění trhu

 

 

Ukázka tiskové zprávy

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

 

Nová kampaň #oboryVOŠP zvýrazňuje rozmanitost studia mediálních oborů na Vyšší odborné školy Publicistiky

 

[PRAHA, 14. března 2024] Vyšší odborná škola publicistiky (VOŠP) spouští novou kampaň s názvem #oboryVOŠP s cílem představit širokou škálu studijních oborů dostupných u studia Publicistiky. Tato kampaň se zaměřuje na informování potenciálních uchazečů o možnosti studia na VOŠP, které překračují tradiční představy o mediálním vzdělávání.

 

Kampaň se bude konat prostřednictvím sociálních sítí a bude obsahovat osm komunikačních příspěvků. Jedním z hlavních prvků kampaně je jednotná vizualita a uplatnění hashtagů, díky kterým je zajištěno, že i uchazeči s širším zájmem o média a komunikaci budou přitahováni k objevování možností, které škola nabízí.

Jsme rádi, že můžeme spustit tuto kampaň, která představuje naše studijní obory v kontextu mediálních a komunikačních profesí. Publicistika je mnohem více než pouhé zpravodajství, a chceme to ukázat,“ říká Karina Uherková, koordinátorka marketingové komunikace VOŠP. Publicistika je tradičně volbou mnoha cílevědomých studentů s jasnou vizí, kam ve svém profesním životě míří. Těm vyhovuje, že na VOŠP získávají konkrétní kompetence, které jim pak otvírají cestu k vysněné pozici.“

 

Kampaň #oboryVOŠP představí širokou škálu studijních oborů, včetně audiovizuální produkce, marketingu, rozhlasové publicistiky a žurnalistického a tvůrčího psaní. Každý příspěvek bude poskytovat ucelený pohled na jeden z oborů a jeho potenciální kariérní možnosti.

 

Sledujte sociální sítě VOŠP a zjistěte široké možnosti uplatnění v mediálním světě pomocí hashtagu #oboryVOŠP. Pro více informací o studijních programech a přijímacím řízení navštivte webové stránky VOŠP.

 

O společnosti:
Vyšší odborná škola publicistiky je přední vzdělávací instituce v oblasti publicistiky, která nabízí širokou škálu studijních programů v oblasti médií, komunikace a veřejných vztahů. Škola je známá svým praktickým a moderním přístupem k vzdělávání.

 

Kontakt pro média:
Tisková mluvčí
Jana Nejkomunikativnější
Tel: +420 123 145 678
E-mail: jana.nejkomunikativnejsi@vosp.cz

Vyšší odborná škola publicistiky
Spálená 76/14, 110 00  Praha 1 – Nové Město

www.vosp.cz

Čtěte dále

Český velvyslanec v Rusku o současných výzvách v rusko-českých vztazích
Jak se cítí český diplomat v zemi, která nás oficiálně považuje za nepřátelskou? Velvyslanec ČR v Rusku Daniel Koštoval v rozhovoru popisuje, s jakými překážkami se potýká, jak vnímá ruskou společnost a zda vidí naději na zlepšení vztahů mezi oběma státy. Český velvyslanec Daniel Koštoval působí v prostředí, kde vzájemné vztahy mezi státy dosáhly bodu mrazu. V rozhovoru přibližuje, jak se v tomto napjatém rámci…
Rubrika: Televize dot
Datum: 10. 10. 2025
Babiš ve volbách nepřekvapil. Mladí a ženy ano
Vítězství hnutí ANO pravděpodobně mnoho lidí nepřekvapilo, ale přesto se mezi letošními výsledky dá najít hned několik nečekaných a pozitivních momentů, které mohou potěšit (nejen) mladé. Vysoká volební účast, nejvíce zvolených žen v historii Poslanecké sněmovny, dvanáct nových poslanců pod třicet let, včetně vůbec nejmladší poslankyně v dějinách české politiky. I tak vypadaly letošní volby.
Rubrika: Generace20.cz
Datum: 7. 10. 2025
Práce filmových maskérů je plná detailů, rešerší a porozumění postavám
Lenka Nosková patří mezi výrazné osobnosti filmové maskérské profese. Věnuje se nejen make-upu, ale i tvorbě kostýmů, například ve filmu Úsvit nebo v seriálu Iveta. Jak tato práce vypadá a co všechno obnáší? Být filmovou maskérkou neznamená jen upravit hercům vlasy nebo nanést make-up. Je to práce plná detailů, historických rešerší a hlubokého porozumění postavám. Ve filmu Úsvit se podílela na vytváření stylu 30. let,…
Rubrika: Televize dot
Datum: 17. 9. 2025