fbpx
preloader

RYCHLORANDE aneb Poznej VOŠP trochu jinak

Rubrika: PRO.motion
Datum: 20. 2. 2024

Ve středu 14. února se na naší škole konal speciální DOD, takzvané Rychlorande. Celá akce je koncipována na principu skutečného rychlorande. Jen se na akci nehledají životní lásky, ale studijní obor, který si zamilujete nejvíce. Uchazeči o studium mají možnost najít zalíbení do školy a jejích oborů během pětiminutových rozhovorů s ambasadory. Ti jim odpovídají na otázky týkající se jak jednotlivých oborů, tak i studia na škole.

 

Rychlorande jsem se minulý rok účastnila jako ambasadorka. Akce mě nadchla na tolik, že jsem rozhodla ji sama zorganizovat tenhle rok. Podílela jsem se i na tvorbě propagačního videa a grafiky, což byla milá zkušenost. Nakonec se nám vše podařilo naplánovat tematicky na Valentýna. Na místě panovala příjemná atmosféra, někteří návštěvníci se zdrželi i dlouho po skončení oficiálních rozhovorů. Letos také přišlo více lidí než minulé roky. Měla jsem z toho radost,“ svěřila se organizátorka RYCHLORANDE studentka 3. ročníku Dorotea Šilarová, která akci připravila v rámci reálných projektů v tvůrčího ateliéru PRO.motion.

 

Realizační tým musel rezervovat místnost, domluvit ambasadory z jednotlivých zaměření, připravit občerstvení a hlavně celou akce dobře odkomunikovat směrem k cílové skupině uchazečů o studium. Sem patřil e-mail potenciální studentům, audiovizuální pozvánka na RYCHLORANDE pro sociální sítě, několik příspěvků na instagram a facebook i text pro webové stránky školy.

 

„Studenti si mohou vybrat z několika cílových skupin, pro které musí zorganizovat jednu nebo dvě akce za semestr. V zimním semestru se řada studentů třetího ročníku soustředila na akce pro VOŠPáky. To je výzva, protože organizátoři před svými přáteli ze školy nechtějí v žádném ohledu selhat. U akcí pro uchazeče o studium na Publicistice vnímají zase jako prestiž, když vše perfektně klapne a oni mohou akci prezentovat jako ukázku praktické výuky. Studenti rádi ukazují svou práci, protože vědí, že je dobrá,“ uvedla odborná lektorka Karina Uherková.

 

Čtěte dále

Bůh neměl čas na to, aby stvořil „nikoho“ – literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Klostermannova Šumava – literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně
Šumava je pro mnohé kouzelným místem, kde se snoubí kultura česko-německého pohraničí s divokou přírodou. Jaké události se na jejím území odehrávaly v době, kdy po ní chodíval Karel Klostermann? A jaká je pro mladé dnes? Literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Zvuk tance – literární reportáž studentky 2. ročníku Terezy Adamcové
Tereza má za sebou dvanáct let působení ve stepovém tanečním souboru. Zúčastnila se nespočtu vystoupení a festivalů, ale největší událostí roku bylo vždy vánoční vystoupení. Prostřednictvím literární reportáže se čtenáře pokouší přenést přímo na prkna pódia. Pod září reflektorů a před očima desítek diváků se člověk neocitne každý den – někdo to nezažije nikdy. Autorka se proto rozhodla pocity nervozity, ale i naprosté radosti zprostředkovat…
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025