fbpx
preloader

RYCHLORANDE aneb Poznej VOŠP trochu jinak

Rubrika: PRO.motion
Datum: 20. 2. 2024

Ve středu 14. února se na naší škole konal speciální DOD, takzvané Rychlorande. Celá akce je koncipována na principu skutečného rychlorande. Jen se na akci nehledají životní lásky, ale studijní obor, který si zamilujete nejvíce. Uchazeči o studium mají možnost najít zalíbení do školy a jejích oborů během pětiminutových rozhovorů s ambasadory. Ti jim odpovídají na otázky týkající se jak jednotlivých oborů, tak i studia na škole.

 

Rychlorande jsem se minulý rok účastnila jako ambasadorka. Akce mě nadchla na tolik, že jsem rozhodla ji sama zorganizovat tenhle rok. Podílela jsem se i na tvorbě propagačního videa a grafiky, což byla milá zkušenost. Nakonec se nám vše podařilo naplánovat tematicky na Valentýna. Na místě panovala příjemná atmosféra, někteří návštěvníci se zdrželi i dlouho po skončení oficiálních rozhovorů. Letos také přišlo více lidí než minulé roky. Měla jsem z toho radost,“ svěřila se organizátorka RYCHLORANDE studentka 3. ročníku Dorotea Šilarová, která akci připravila v rámci reálných projektů v tvůrčího ateliéru PRO.motion.

 

Realizační tým musel rezervovat místnost, domluvit ambasadory z jednotlivých zaměření, připravit občerstvení a hlavně celou akce dobře odkomunikovat směrem k cílové skupině uchazečů o studium. Sem patřil e-mail potenciální studentům, audiovizuální pozvánka na RYCHLORANDE pro sociální sítě, několik příspěvků na instagram a facebook i text pro webové stránky školy.

 

„Studenti si mohou vybrat z několika cílových skupin, pro které musí zorganizovat jednu nebo dvě akce za semestr. V zimním semestru se řada studentů třetího ročníku soustředila na akce pro VOŠPáky. To je výzva, protože organizátoři před svými přáteli ze školy nechtějí v žádném ohledu selhat. U akcí pro uchazeče o studium na Publicistice vnímají zase jako prestiž, když vše perfektně klapne a oni mohou akci prezentovat jako ukázku praktické výuky. Studenti rádi ukazují svou práci, protože vědí, že je dobrá,“ uvedla odborná lektorka Karina Uherková.

 

Čtěte dále

Digitální dilema: Od nápadu k premiéře
Premiéra školního projektu televizního soutěžního pořadu Digitální dilema byla nejen velkým zážitkem, ale také vyvrcholením mnohaměsíční práce a obrovského nasazení celého štábu. Cesta k tomuto dni začala už v září v rámci blokové výuky. Právě tehdy se začal rodit scénář, tvořily se soutěžní otázky a vznikaly první medailonky o soutěžících. Do týmu se zapojila řada studentů, z nichž mnozí si své role vyzkoušeli vůbec poprvé.…
Rubrika: PRO.motion
Datum: 17. 4. 2025
Knihomol: Bylo nebylo jedno zlomené srdce
Evangelína vždy věřila v pravou lásku – dokud se její vyvolený nerozhodl oženit s jinou. Ve snaze získat ho zpět uzavře dohodu se Srdcovým princem, který po ní žádá tři polibky. Brzy však pochopí, že smlouvy s nesmrtelnými jsou nebezpečná hra… Osudová láska, nebo tragédie?   Poslechněte si nejnovější díl pořadu "Knihomol", kterým vede Anežka Čumová a Lucie Šafářová.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
Četba: Šílení spolubydlící
Vážně šílení spolubydlící! Když jsem hledala spolubydlení, měla jsem jen pár požadavků – čistota, klid a přátelští lidé. No… dostala jsem něco úplně jiného! 🏋️‍♂️ Fitness zóna v předsíni? 🔮 Tarotové předpovědi o nádobí? 🐱 Alergie na kočky, ale tři v plánu? Tohle spolubydlení se rychle změnilo v šílenou tragikomedii! Poslechněte si nejnovější povídku, kterou napsala a načetla Kateřina Stárková.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.