fbpx
preloader

Speciální číslo magazínu Generace20 představuje Česko 2023

Rubrika: Generace20.cz
Datum: 27. 4. 2023

Aleksandra Puzanova, šéfredaktorka

Editorial:
MEZI LETY 2013-2033

Před deseti lety Češi odhadovali, jak bude vypadat letošní rok. Tipovali, o kolik korun zdraží pivo nebo kolikrát mezitím vyhraje Česko hokejové mistrovství světa. Redaktoři Generace20 se v rámci mediálního dne ve svých textech pokusili popsat, jak vypadá naše země a co nás opravdu trápí léta Páně 2023. Jak Češi čelí inflaci například v oblasti módy či jaké jsou tresty za sexuální násilí v porovnání se západní Evropou.

Navzdory mnohým negativům jsou ale více než tři čtvrtiny Čechů na svou státní příslušnost hrdí. Aspoň to vyplývá z aktuálního průzkumu, který ukázal, že nejvíce pyšní jsou na památky, přírodu, řemesla, vědce či sportovce. Mladá generace by chtěla být na co hrdá, ale podle průzkumů prý nemá na co. Možná právě ona může začít vytvářet Česko budoucnosti, pokud jí nyní chybí dostatečné podněty, aby byli pyšní na svůj národ. Je tedy možné, že za dalších deset let budeme moct být hrdí na ně, třeba coby nové mladé vědce či sportovce.

 

Speciální vydání tištěného magazínu G20 vzniklo v rámci Mediálního dne VOŠP během pouhých 10 hodin.

 

 

 

 

 

 

 

Čtěte dále

Francie a její problémy s fotbalovými fanoušky
V posledních letech zažívá země galského kohouta vzestup velkého problému spojeného s fotbalovým fanouškovstvím. Tento nešvar nevztahující se pouze na stadiony, ale proniká i do městských ulic a je nyní stínem nad francouzským fotbalem. Ferdinand Hlavsa připomíná několik z těchto nedávných incidentů ve své eseji.
Datum: 5. 5. 2024
Kampaň #ŽivotVOŠPáka přináší nováčkům informace o studiu v centru Prahy
Zkušená kameramanka Veronika Vašková vytvořila osmidílnou sérii příspěvků na sociální sítě školy v rámci praktického cvičení v tvůrčím ateliéru PRO.motion. Kampaň pro potenciální studenty se zaměřuje hlavně na videa, kde současní studenti sdílejí své nejcennější zkušenosti, aby budoucí prváci získali lepší představu o životě na VOŠP přímo od “VOŠPáků”.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
Rozličnosti tvoří celek – Kampaň podpořila rozmanitost oblečení na VOŠPu
Nová kampaň „Rozličnosti tvoří celek“ zabývající se módou a stylem oblékání studentů na Vyšší odborné škole publicistiky má za úkol dodat odvahu mladým lidem prezentovat se podle vlastního vkusu. Svým pojetím předává poselství: že at´ už je člověk jakýkoli, může být součástí celku. A taková je Publicistika. Škola, kde je rozmanitost rozvíjena v bezpečném prostředí.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.