Umí Češi vzpomínat na své hrdiny a starat se o ně, nebo jsou pro ně jen pouhými symboly z minulosti? Podle jednoho z hlavních organizátorů oslav 80. výročí Operace Anthropoid už Češi pomalu opět objevují důležité události z minulosti a více si uvědomují jejich význam. „Naštěstí se naše hrdost i patriotizmus začíná stěhovat z fotbalových a hokejových stadionů, právě k odkazům z minulosti,“ říká host Rádia VYŠŠÍ HLAS Švarc.
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.