fbpx
preloader

Ústředním motivem je láska. Ale jak to jde dohromady s akcí pro uchazeče o studium na VOŠP?

Rubrika: PRO.motion
Datum: 15. 11. 2022

Marketingová komunikace hledá neotřelé způsoby komunikace, aby získala pozornost pro své záměry. Čím chytřejší nápad tím větší naděje, že se lidé zastaví a věnují chvilku sdělení, které jim chceme nabídnout.

Chut´ vystoupit z řady běžných dnů otevřených dveří měl tým Speciálního dne otevřených dveří VOŠP, kteří přišli s nápadem rychlorande.

„Formát rychlorande se nám propojil s tím, jak jsme chtěli Speciální den otevřených dveří VOŠP pojmout – chtěli jsme rychlá setkání se studenty všech zaměření a zároveň ukázat, že na naší škole často studenti podlehnou kouzlu některé profese. A když člověk dělá co ho baví, jde všechno samo,“ odpověděl na otázku: Proč rychlorande? Jiří Kilián, spoluautor tohoto konceptu speciálních DOD.

Uchazeči měli možnost se během 5 minut seznámit s dvojicí studentů z každého zaměření, což jim poskytlo velmi rychlý vhled do výuky na naší škole i do charakteristik jednotlivých mediálních profesí, pro které Publicistika mladé lidi připravuje.

FOTOGALERIE Z MINULÉHO RYCHLORANDE S VOŠP

 

Také v tomto semestru jsme chtěli Speciální DOD uspořádat a Veronika Štrynclová, Tereza Pudilová a Veronika Nová se rozhodly sáhnout po osvědčeném konceptu.

Proto nyní naše sociální sítě oznamují:

Troufnete si na pořádnou výzvu? Láká vás práce v médiích?

Přijďte na Rychlorande s VOŠP a poznejte svět médií na vlastní kůži.

24. listopadu 2022 od 15 do 17 hodin v Galerii VOŠP, Spálená 8, Praha 1

Koho jiného se ptát, jak se studuje na profesní mediální škole, než právě jejích studentů.
Naši studenti ale budou mít jen 5 minut na to, aby své zkušenosti a rady předali právě vám.

A pokud po pěti minutách „přeskočí jiskra“, můžete si vaše „vyvolené“ studenty podrobně vyzpovídat, společně zjistit směr, kterým se vydat, pokud ještě nevíte, a nakonec navázat kontakt jak se školou, tak se studenty.

 

Organizátorky této akce sice převzali osvědčený koncept, ale jinak připravují toto setkání zcela od začátku. Musely zamluvit prostory, domluvil studenty všech zaměření, rozmyslet a připravit dekorace i občerstvení a v neposlední řadě naplánovat všechny kroky propagace akce.

Zažijte nevšední setkání s mediální školou.
Třeba právě pro vás to bude láska na celý život.

 

Čtěte dále

Bůh neměl čas na to, aby stvořil „nikoho“ – literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Klostermannova Šumava – literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně
Šumava je pro mnohé kouzelným místem, kde se snoubí kultura česko-německého pohraničí s divokou přírodou. Jaké události se na jejím území odehrávaly v době, kdy po ní chodíval Karel Klostermann? A jaká je pro mladé dnes? Literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Zvuk tance – literární reportáž studentky 2. ročníku Terezy Adamcové
Tereza má za sebou dvanáct let působení ve stepovém tanečním souboru. Zúčastnila se nespočtu vystoupení a festivalů, ale největší událostí roku bylo vždy vánoční vystoupení. Prostřednictvím literární reportáže se čtenáře pokouší přenést přímo na prkna pódia. Pod září reflektorů a před očima desítek diváků se člověk neocitne každý den – někdo to nezažije nikdy. Autorka se proto rozhodla pocity nervozity, ale i naprosté radosti zprostředkovat…
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.