fbpx
preloader

VOŠP oslaví 30 let: Studenti marketingu připravili kampaně pro tuto velkou událost!

Rubrika: PRO.motion
Datum: 2. 2. 2025

Naše škola oslaví v roce 2026 třicet let od svého založení. A kdo jiný by měl naplánovat oslavy než sami studenti? V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion dostali za úkol připravit návrh kampaně, která toto významné výročí oslaví. Pět týmů představilo své projekty, tři nejlepší z nich postoupily do finální prezentace v komunikační agentuře Ogilvy.

 

Každý tým měl za úkol navrhnout originální koncept oslavy 30 let naší školy. Tři vítězné týmy dostaly možnost představit své nápady 16. ledna 2025 přímo v Ogilvy, kde jejich práci hodnotila odborná porota složená z Natálie Sedláčkové (Senior PR Consultant, Ogilvy Czech), Petra Uherky (ředitel VOŠP) a Josefa Ftorka (odborný lektor PR na VOŠP).

 

„Byl jsem potěšen jednotlivými návrhy. Studenti ukázali svou kreativitu a schopnost myslet jako skuteční profesionálové,“ dodal ředitel školy Petr Uherka.

 

 

Propojení nového s tradičním

Tým Karolíny Milotové navrhl spojit oslavný veletrh s již zavedenou akcí VOŠP – festivalem VŠEMI SMĚRY. Tento koncept nabídne budoucím studentům nejen inspiraci od profesionálů, ale také možnost vyzkoušet si aktivity na vlastní kůži.

„Praktická výuka na naší škole si zaslouží být ctěna – at´ už současnými, nebo budoucími studenty,“ uvedla Karolína Milotová.

 

Oslava třiceti let VOŠPU by byla rozčleněná do tří velkých částí, přičemž každá část by se soustředila na jedno desetiletí existence školy.

 

 

Akce by se konaly v průběhu tří měsíců – únor, březen a květen – každý měsíc by byl věnován jinému období. K tomu by studenti připravili originální projekty, které by zahrnovaly plakáty a slevové kódy, které by motivovaly k účasti.

Video pozvánky by přinášely příběhy absolventů, kteří sdíleli své zkušenosti z doby studia, a různé vizuály by v poutavé formě zprostředkovaly historii školy. Každý měsíc by měl svůj specifický vizuální styl odpovídající danému desetiletí. Tato kreativní kampaň by nejen oslavila minulost, ale zároveň by přiblížila školu i novým generacím studentů.

 

Ples jako vyvrcholení oslav výročí

 

 

Odborná lektorka ateliéru PRO.motion Karina Uherková zhodnotila projekty slovy: Za posledních 30 let dosáhla VOŠP mnoha významných milníků, na které můžeme být právem pyšní. Chtěli jsme dát studentům marketingu možnost naplánovat oslavy podle svých preferencí. Mám radost, že se sešly skvělé náměty, z nichž některé máme v úmyslu realizovat.“

 

Sledujte nás na sítích, aby vám z oslav 30 let VOŠP nic neuniklo.

              

Čtěte dále

Digitální dilema: Od nápadu k premiéře
Premiéra školního projektu televizního soutěžního pořadu Digitální dilema byla nejen velkým zážitkem, ale také vyvrcholením mnohaměsíční práce a obrovského nasazení celého štábu. Cesta k tomuto dni začala už v září v rámci blokové výuky. Právě tehdy se začal rodit scénář, tvořily se soutěžní otázky a vznikaly první medailonky o soutěžících. Do týmu se zapojila řada studentů, z nichž mnozí si své role vyzkoušeli vůbec poprvé.…
Rubrika: PRO.motion
Datum: 17. 4. 2025
Knihomol: Bylo nebylo jedno zlomené srdce
Evangelína vždy věřila v pravou lásku – dokud se její vyvolený nerozhodl oženit s jinou. Ve snaze získat ho zpět uzavře dohodu se Srdcovým princem, který po ní žádá tři polibky. Brzy však pochopí, že smlouvy s nesmrtelnými jsou nebezpečná hra… Osudová láska, nebo tragédie?   Poslechněte si nejnovější díl pořadu "Knihomol", kterým vede Anežka Čumová a Lucie Šafářová.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
Četba: Šílení spolubydlící
Vážně šílení spolubydlící! Když jsem hledala spolubydlení, měla jsem jen pár požadavků – čistota, klid a přátelští lidé. No… dostala jsem něco úplně jiného! 🏋️‍♂️ Fitness zóna v předsíni? 🔮 Tarotové předpovědi o nádobí? 🐱 Alergie na kočky, ale tři v plánu? Tohle spolubydlení se rychle změnilo v šílenou tragikomedii! Poslechněte si nejnovější povídku, kterou napsala a načetla Kateřina Stárková.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.