fbpx
preloader

Zkušenosti, které se počítají aneb Od nápadu, přes koncept, tvorbu obsahu, až po samotnou prezentaci

Rubrika: PRO.motion
Datum: 25. 5. 2025

Jmenuji se Lucie Svatková a studuji Promotion a produkci médií na VOŠP, aktuálně jsem ve 2. ročníku. V rámci tvůrčí dílny zaměřené na Promotion jsme se během semestru ponořili do různorodých projektů, které nám měly přiblížit reálné fungování marketingových kampaní. Od nápadu, přes koncept, tvorbu obsahu až po samotnou prezentaci – vše probíhalo v duchu praxe, spolupráce a hledání efektivního řešení.

 

Projekt „Vem rodiče do školy“

Jedním z projektů byl návrh konceptu pro akci „Vem rodiče do školy“, kde jsme se snažili nejen cílit na různé typy publika, ale i pracovat se silným tématem a kreativně ho zpracovat.

Kampaň Fake news detektivy

Velkým přínosem pro mě osobně byla účast na tvorbě kampaně pro sociální sítě Fake news detektivy, která reagovala na aktuální téma mediální gramotnosti. Právě zde jsem si poprvé vyzkoušela, jak náročné, ale i podnětné je vytvořit sdělení, které nejen zaujme, ale zároveň informuje.

Mediální den

Součástí semestru byl také Mediální den, kde jsem měla na starost tvorbu sponzorovaného obsahu pro sociální sítě. I když jsem díky této zkušenosti zjistila, že mě práce se sociálními médii osobně neláká, považuji to za cennou lekci – i negativní zkušenosti nám totiž pomáhají lépe se orientovat v tom, čemu se v budoucnu chceme (ne)věnovat.

Externí marketingový bootcamp

Velkým přínosem mimo rámec výuky byla má účast na externím marketingovém bootcampu, kde jsme pracovali na reálné kampani pro konkrétního klienta. Právě zde jsem naplno ocenila, jaký smysl má týmová spolupráce a jak velkou roli hraje nápaditost a schopnost obhájit vlastní řešení. Zároveň se mi propojilo mnoho věcí ze školní výuky.

 

Tvůrčí ateliér Promotion není jen o „vymýšlení reklam“. Je to prostor, kde se člověk naučí reagovat na zadání, přemýšlet v souvislostech, objevovat vlastní silné i slabé stránky a připravit se na realitu marketingového světa – at´ už se v něm rozhodne zůstat, nebo ne.

 

Ukázka marketingové kampaně pro sociální sítě

Čtěte dále

Český velvyslanec v Rusku o současných výzvách v rusko-českých vztazích
Jak se cítí český diplomat v zemi, která nás oficiálně považuje za nepřátelskou? Velvyslanec ČR v Rusku Daniel Koštoval v rozhovoru popisuje, s jakými překážkami se potýká, jak vnímá ruskou společnost a zda vidí naději na zlepšení vztahů mezi oběma státy. Český velvyslanec Daniel Koštoval působí v prostředí, kde vzájemné vztahy mezi státy dosáhly bodu mrazu. V rozhovoru přibližuje, jak se v tomto napjatém rámci…
Rubrika: Televize dot
Datum: 10. 10. 2025
Babiš ve volbách nepřekvapil. Mladí a ženy ano
Vítězství hnutí ANO pravděpodobně mnoho lidí nepřekvapilo, ale přesto se mezi letošními výsledky dá najít hned několik nečekaných a pozitivních momentů, které mohou potěšit (nejen) mladé. Vysoká volební účast, nejvíce zvolených žen v historii Poslanecké sněmovny, dvanáct nových poslanců pod třicet let, včetně vůbec nejmladší poslankyně v dějinách české politiky. I tak vypadaly letošní volby.
Rubrika: Generace20.cz
Datum: 7. 10. 2025
Práce filmových maskérů je plná detailů, rešerší a porozumění postavám
Lenka Nosková patří mezi výrazné osobnosti filmové maskérské profese. Věnuje se nejen make-upu, ale i tvorbě kostýmů, například ve filmu Úsvit nebo v seriálu Iveta. Jak tato práce vypadá a co všechno obnáší? Být filmovou maskérkou neznamená jen upravit hercům vlasy nebo nanést make-up. Je to práce plná detailů, historických rešerší a hlubokého porozumění postavám. Ve filmu Úsvit se podílela na vytváření stylu 30. let,…
Rubrika: Televize dot
Datum: 17. 9. 2025