fbpx
preloader

Zkušenosti, které se počítají aneb Od nápadu, přes koncept, tvorbu obsahu, až po samotnou prezentaci

Rubrika: PRO.motion
Datum: 25. 5. 2025

Jmenuji se Lucie Svatková a studuji Promotion a produkci médií na VOŠP, aktuálně jsem ve 2. ročníku. V rámci tvůrčí dílny zaměřené na Promotion jsme se během semestru ponořili do různorodých projektů, které nám měly přiblížit reálné fungování marketingových kampaní. Od nápadu, přes koncept, tvorbu obsahu až po samotnou prezentaci – vše probíhalo v duchu praxe, spolupráce a hledání efektivního řešení.

 

Projekt „Vem rodiče do školy“

Jedním z projektů byl návrh konceptu pro akci „Vem rodiče do školy“, kde jsme se snažili nejen cílit na různé typy publika, ale i pracovat se silným tématem a kreativně ho zpracovat.

Kampaň Fake news detektivy

Velkým přínosem pro mě osobně byla účast na tvorbě kampaně pro sociální sítě Fake news detektivy, která reagovala na aktuální téma mediální gramotnosti. Právě zde jsem si poprvé vyzkoušela, jak náročné, ale i podnětné je vytvořit sdělení, které nejen zaujme, ale zároveň informuje.

Mediální den

Součástí semestru byl také Mediální den, kde jsem měla na starost tvorbu sponzorovaného obsahu pro sociální sítě. I když jsem díky této zkušenosti zjistila, že mě práce se sociálními médii osobně neláká, považuji to za cennou lekci – i negativní zkušenosti nám totiž pomáhají lépe se orientovat v tom, čemu se v budoucnu chceme (ne)věnovat.

Externí marketingový bootcamp

Velkým přínosem mimo rámec výuky byla má účast na externím marketingovém bootcampu, kde jsme pracovali na reálné kampani pro konkrétního klienta. Právě zde jsem naplno ocenila, jaký smysl má týmová spolupráce a jak velkou roli hraje nápaditost a schopnost obhájit vlastní řešení. Zároveň se mi propojilo mnoho věcí ze školní výuky.

 

Tvůrčí ateliér Promotion není jen o „vymýšlení reklam“. Je to prostor, kde se člověk naučí reagovat na zadání, přemýšlet v souvislostech, objevovat vlastní silné i slabé stránky a připravit se na realitu marketingového světa – at´ už se v něm rozhodne zůstat, nebo ne.

 

Ukázka marketingové kampaně pro sociální sítě

Čtěte dále

Kněz, který si osvojil blesky – literární reportáž Lucie Šafářové
V Helvíkovicích se k nebi tyčí stožár s podivnou kovovou nástavbou, zvanou meteorologický stroj. V Žamberku se tato obdivuhodná konstrukce opakuje na střeše místního divadla. Kněz, teolog a hudebník Prokop Diviš, český vynálezce bleskosvodu, po sobě zanechal impozantní odkaz. Některými byl považován za uznávaného vědce, jinými za kacířského podivína. Lucie Šafářová, studentka 2. ročníku, se vydala do znojemského archivu hledat pravdu o tom, kým byl…
Rubrika: ProStory
Datum: 23. 7. 2025
Socialismus „s lidskou tváří“ – literární reportáž Bohdany Paseka
Co znamená být umělkyní s ukrajinskými kořeny v Sovětském svazu 60. let? Alla Horská měla všechno. Sošný vzhled, obrovský talent i správný třídní původ. Měla se dát na cestu úspěšné a ceněné socialistické umělkyně. Místo toho se rozhodla vrátit se ke svým kořenům a přidat se svým uměním i životem ke kritikům tehdejšího státního zřízení.
Rubrika: ProStory
Datum: 9. 7. 2025
Ve jménu otce, ve jménu Dukly – literární reportáž Ferdinanda Hlavsy
Příběh mladíka, jehož otec padl v bitvě u Dukly a který se rozhodl jít v jeho stopách – ne na bojišti, ale na fotbalovém hřišti. Vzpomínky na dětská léta v poválečné Praze, první kroky v dresu Dukly, nezapomenutelné turné v Americe i bolestné zjištění, že sen o velké kariéře se nenaplní. Vyprávění o věrnosti, vášni a štafetě, která se nikdy nezastaví napsal Ferdinand Hlavsa v…
Rubrika: ProStory
Datum: 2. 7. 2025