fbpx
preloader

Huy DoQuang

Generální ředitel Národní 38
Datum: 12. 4. 2024

Studenti Marketingu a Produkce médií pilovali své obchodní dovednosti pod vedením zkušeného generálního manažera podniku Národní 38 Huy DoQuang.

Ve znamení „NO DRILL, NO SKILL“ si pan DoQuang připravil několik praktických cvičení tak, aby si všichni vyzkoušeli pozici zákazníka i prodávajícího.

 

Zahřívacím kolem byl 30vteřinový Elevator Pitch, následovala skupinová prezentace vybraného produktu a závěrečné cvičení obsahovalo trénink aktivního naslouchání – nešlo o to někomu něco prodat, ale navázat se zákazníkem přirozený hovor, ve kterém zákazník odhalí své touhy a potřeby, které by se pro následné „obchodní jednání“ mohlo stát rozhodující.

 

DoQuang, ostřílený profík z oboru, to pojal velmi hezky. Sama jsem si workshop moc užila. Studenti si mohli vyzkoušet Sales v bezpečném prostředí na nečisto, a proto, že do toho šli naplno a odhodlaně, odnesli si nové zkušenosti, které jsou v jejich profesi k nezaplacení, uvedla odborná lektorka tvůrčího ateliéru PRO.motion Anežka Řezníčková.

 

Pro některé studenty se jednalo o úplně první zkušenost se sales, všichni si však odnášeli podstatné know-how.

 

 

Čtěte dále

Eva Lustigová
Režisérka, spisovatelka, zakladatelka a výkonná ředitelka Nadačního fondu Arnošta Lustiga. Dříve manažerka a odbornice na politiku lidských zdrojů i rovnosti pracovních příležitostí.
Datum: 22. 4. 2024
Jan Rubeš
Studenti Specializačního ateliéru Produkce se seznámili s alternativními formami komerční filmové distribuce u nás, zejména s možnostmi sociální sítě You Tube.
Datum: 25. 3. 2024
Aleš Vojíř
Aleš Vojíř byl hostem ekonomického novináře Jana Záluského ve Specializačním ateliéru, který studentům představil svět ekonomické publicistiky.
Datum: 17. 1. 2024
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.