Touha je zázrak, bez kterého se téměř nedá uskutečnit nic výjimečného. Většinou stojí na začátku každého velkého objevu nebo lidského vítězství. Jako všechno, má však i touha svá temná zákoutí. Povídka studentky 3. ročníku VOŠP Kristýny Houškové...
ProStory
prostory pro tvůrčí psaní
Atlantida – povídka studentky 3. ročníku Kristýny Houškové
Šmoula šmouláckej – povídka studenta 2. ročníku Eliáše Bíci
Dostat na napsání povídky 30 minut, a ještě psát i na zadané téma, to není úplně jednoduchý úkol. Posuďte, jak si s ním autor poradil. Hlavní hrdina jeho povídky, čerstvý absolvent policejní akademie, Marek, poprvé ve své profesi zakusí nepříjemnou srážku s realitou. Možná i ve vás povídka vyvolá otázku, co ještě je svoboda projevu a kdy už za něco takového můžeme i v demokratické společnosti tzv.…
Všechno zlé je pro něco dobré – povídka studentky 3. ročníku Anny Brabcové
Karolíně při autonehodě zemřel bratr. Její rodiče jsou ze ztráty syna zlomení, ale neuvědomují si, že svým chováním postupně přichází i o dceru. Jednoho dne se již tak vratké vztahy v rodině přetrhnou. Dovolí tím však Karolíně nalézt to, co v sobě poslední týdny potlačovala. Svůj hlas. Hodinová povídka na zadané téma „svoboda slova“. Povídku studentky 3. ročníku Publicistiky Anny Brabcové Všechno zlé je pro…
Hlas – povídka studentky 2. ročníku Terezy Pudilové
Bob a jeho žena Carla byli pozváni na večeři ke svým přátelům. Těší se na příjemně strávený večer, avšak nálada mezi nimi je na bodu mrazu. Carla s oblibou Boba komanduje a ukazuje mu, kdo je tady hlava rodiny. Bob je velmi trpělivý muž, přesto se dá říct, že i on má jenom jedny nervy. Co když Carla překročí hranici? Dokáže Bob najít ztracený hlas? „Třicetiminutová“…
Budoucnost světa aneb jak to půjde dál – úvaha studentky Letní školy tvůrčího psaní
Na následujících pár chvil budu okupovat Váš drahocenný čas tím, že se Vám vryji do paměti svými docela zvláštními názory o budoucnosti. Jsou mé názory zvláštní? Možná někdy, kdo ví? Autor: Kristýna Vondráčková (14 let) Text vznikl v rámci Letní školy tvůrčího psaní jako praktické cvičení. Text nebyl redigován.