fbpx
preloader

Halloweenská party VOŠP aneb Oblečte své druhé já a užijte si večer se svými přáteli

Rubrika: PRO.motion
Datum: 26. 10. 2022

Večírek, nebo aktivita event marketingu?

Zdá se to snadné, ale na každé akci, ze které odcházíte spokojeni, nechali organizátoři hodně úsilí.

Od počátečního nápadu, až po poslední detail na place musí do sebe zapadnout, aby byl zážitek účastníků pozitivní.

A tomu se u nás studenti učí na reálných projektech.

 

Studenti tvůrčího ateliéru Promotion nominují aktivity, které pozitivně přispívají ke komunikaci školy. Mohou si zvolit libovolnou cílovou skupinu a pro ni uspořádat akci nebo navrhnout komunikační kampaň.

Anežka Řezníčková a Štěpánka Novotná si zvolily neformální setkání studentů VOŠP. Tematicky jej zasadily do podzimního času, ke kterému se váže Halloween.

 

Halloweenská party VOŠP – pro účastníky skvělá party, pro organizátory projekt se vším všudy

Pro někoho večírek s přáteli, pro market´áky další cvičení v event marketingu.

Záměr této akce musí organizátoři prosadit v konkurenci dalších návrhů, vymyslet program, připravit plán příprav, vytvořit grafiku, oslovit účastníky a pohlídat, aby vše klaplo na jedničku.

Vše musí podléhat navrženému harmonogramu a nesmí překročit schválený rozpočet.

„Je to akce, kterou by v eventové agentuře mohly pro klienta pořádat na klíč. V tomto případě jsou hosté večírku jejich přáteli, o to větší tlak na precizní organizaci na studentky je,“ uvedl Václav Loubek, vedoucí zaměření Marketing a produkce médií.

 

Každá akce má svůj marketingový cíl

Návrh na Halloweenskou party schválil tým agentury PRO.motion, protože jedním ze záměrů bylo uspořádat neformální akci pro studenty prvního ročníku, kteří uvítají každou příležitost se potkat a společně se pobavit.

„Halloweenskou party jsme prosadily již vloni, kdy jsme po době covidové izolace cílily, že se studenti chtějí opět setkávat a trávit čas v příjemné atmosféře mimoškolní akce. Na úspěšnou akci jsme chtěly navázat i letos a opět to bylo moc milé setkání,“ uvedla organizátorka akce Anežka Řezníčková.

 

FOTOGALERIE HALLOWEENSKÉ PARTY 2021

 

 

 

I letos se autorkou všech promo materiálů stala Štěpánka Novotná.

 

Sami studenti v rámci výuky i mimo ni organizují mnoho akcí, které jim umožní chvíli zapomenout na školu či práci, a prostě se dobře bavit. Proto se na Publicistice pořádá například koncert školních kapel Sound of VOŠP, neformální část festivalu Všemi směry, letní Grilovačka a jiné.

 

 

Čtěte dále

Digitální dilema: Od nápadu k premiéře
Premiéra školního projektu televizního soutěžního pořadu Digitální dilema byla nejen velkým zážitkem, ale také vyvrcholením mnohaměsíční práce a obrovského nasazení celého štábu. Cesta k tomuto dni začala už v září v rámci blokové výuky. Právě tehdy se začal rodit scénář, tvořily se soutěžní otázky a vznikaly první medailonky o soutěžících. Do týmu se zapojila řada studentů, z nichž mnozí si své role vyzkoušeli vůbec poprvé.…
Rubrika: PRO.motion
Datum: 17. 4. 2025
Knihomol: Bylo nebylo jedno zlomené srdce
Evangelína vždy věřila v pravou lásku – dokud se její vyvolený nerozhodl oženit s jinou. Ve snaze získat ho zpět uzavře dohodu se Srdcovým princem, který po ní žádá tři polibky. Brzy však pochopí, že smlouvy s nesmrtelnými jsou nebezpečná hra… Osudová láska, nebo tragédie?   Poslechněte si nejnovější díl pořadu "Knihomol", kterým vede Anežka Čumová a Lucie Šafářová.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
Četba: Šílení spolubydlící
Vážně šílení spolubydlící! Když jsem hledala spolubydlení, měla jsem jen pár požadavků – čistota, klid a přátelští lidé. No… dostala jsem něco úplně jiného! 🏋️‍♂️ Fitness zóna v předsíni? 🔮 Tarotové předpovědi o nádobí? 🐱 Alergie na kočky, ale tři v plánu? Tohle spolubydlení se rychle změnilo v šílenou tragikomedii! Poslechněte si nejnovější povídku, kterou napsala a načetla Kateřina Stárková.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.