fbpx
preloader

Halloweenská party VOŠP aneb Oblečte své druhé já a užijte si večer se svými přáteli

Rubrika: PRO.motion
Datum: 26. 10. 2022

Večírek, nebo aktivita event marketingu?

Zdá se to snadné, ale na každé akci, ze které odcházíte spokojeni, nechali organizátoři hodně úsilí.

Od počátečního nápadu, až po poslední detail na place musí do sebe zapadnout, aby byl zážitek účastníků pozitivní.

A tomu se u nás studenti učí na reálných projektech.

 

Studenti tvůrčího ateliéru Promotion nominují aktivity, které pozitivně přispívají ke komunikaci školy. Mohou si zvolit libovolnou cílovou skupinu a pro ni uspořádat akci nebo navrhnout komunikační kampaň.

Anežka Řezníčková a Štěpánka Novotná si zvolily neformální setkání studentů VOŠP. Tematicky jej zasadily do podzimního času, ke kterému se váže Halloween.

 

Halloweenská party VOŠP – pro účastníky skvělá party, pro organizátory projekt se vším všudy

Pro někoho večírek s přáteli, pro market´áky další cvičení v event marketingu.

Záměr této akce musí organizátoři prosadit v konkurenci dalších návrhů, vymyslet program, připravit plán příprav, vytvořit grafiku, oslovit účastníky a pohlídat, aby vše klaplo na jedničku.

Vše musí podléhat navrženému harmonogramu a nesmí překročit schválený rozpočet.

„Je to akce, kterou by v eventové agentuře mohly pro klienta pořádat na klíč. V tomto případě jsou hosté večírku jejich přáteli, o to větší tlak na precizní organizaci na studentky je,“ uvedl Václav Loubek, vedoucí zaměření Marketing a produkce médií.

 

Každá akce má svůj marketingový cíl

Návrh na Halloweenskou party schválil tým agentury PRO.motion, protože jedním ze záměrů bylo uspořádat neformální akci pro studenty prvního ročníku, kteří uvítají každou příležitost se potkat a společně se pobavit.

„Halloweenskou party jsme prosadily již vloni, kdy jsme po době covidové izolace cílily, že se studenti chtějí opět setkávat a trávit čas v příjemné atmosféře mimoškolní akce. Na úspěšnou akci jsme chtěly navázat i letos a opět to bylo moc milé setkání,“ uvedla organizátorka akce Anežka Řezníčková.

 

FOTOGALERIE HALLOWEENSKÉ PARTY 2021

 

 

 

I letos se autorkou všech promo materiálů stala Štěpánka Novotná.

 

Sami studenti v rámci výuky i mimo ni organizují mnoho akcí, které jim umožní chvíli zapomenout na školu či práci, a prostě se dobře bavit. Proto se na Publicistice pořádá například koncert školních kapel Sound of VOŠP, neformální část festivalu Všemi směry, letní Grilovačka a jiné.

 

 

Čtěte dále

Bůh neměl čas na to, aby stvořil „nikoho“ – literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Klostermannova Šumava – literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně
Šumava je pro mnohé kouzelným místem, kde se snoubí kultura česko-německého pohraničí s divokou přírodou. Jaké události se na jejím území odehrávaly v době, kdy po ní chodíval Karel Klostermann? A jaká je pro mladé dnes? Literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Zvuk tance – literární reportáž studentky 2. ročníku Terezy Adamcové
Tereza má za sebou dvanáct let působení ve stepovém tanečním souboru. Zúčastnila se nespočtu vystoupení a festivalů, ale největší událostí roku bylo vždy vánoční vystoupení. Prostřednictvím literární reportáže se čtenáře pokouší přenést přímo na prkna pódia. Pod září reflektorů a před očima desítek diváků se člověk neocitne každý den – někdo to nezažije nikdy. Autorka se proto rozhodla pocity nervozity, ale i naprosté radosti zprostředkovat…
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.