Porozumět publiku musí každý spolutvůrce médií. V tomto zaměření však zajdeme mnohem dál. Získáte vhled do oboru Public Relations a marketingu.
Jen pokud víte, kdo je vaše publikum, dokážete namíchat komunikační mix tak, aby vaše projekty měly úspěch.
- Dokážete navrhnout, realizovat a vyhodnotit komunikační kampaně komerčních projektů nebo projektů ve veřejném zájmu.
- Naučíte se spolupracovat s kolegy z jiných tvůrčích profesí a porozumíte médiím jako jejich tvůrci, díky tomu budete umět využívat jejich potenciál ve firemní komunikaci.
- Díky praktickým dílnám a ateliérům si vyzkoušíte naplánované aktivity zrealizovat, což umožní dotknout se rozdílu mezi plány a reálné exekutivy.
Méně biflování, více akce! Studenti zaměření Marketing a produkce médií vymýšlí, plánují, organizují, vyhodnocují …
Co se naučíte?
- Naučíte se orientovat v jednotlivých disciplínách marketingové komunikace.
- Osvojíte si různé postupy PR v off-line i on-line prostředí.
- Budete navrhovat, realizovat a vyhodnocovat menší kampaně s komplexním zapojením různých komunikačních prostředků.
- Zjistíte, jak hájit zájmy firmy v komunikaci, jak ji zviditelnit a rozvíjet a chránit její dobrou pověst.
- Budete organizovat akce, pracovat s rozpočty, spravovat finance a vytvářet zázemí pro realizační týmy.
Kde se uplatníte?
Budete moci pracovat v reklamních a komunikačních agenturách nebo v PR a marketingových odděleních firem. Získáte zkušenosti univerzálního marketingového specialisty i produkční, což oceníte v roli tiskového mluvčího, event managera, obsahového specialisty, social media managera, copywritera, brand managera i reklamního grafika. Svět komunikace je velmi pestrý a znalost marketingových nástrojů využijete v mnoha dalších profesích.
Forma studia: denní
Délka studia: 3 roky
Specializace přichází od 2. ročníku. Studenti oceňují, že v 1. ročníku získají přehled o všech profesích, které Publicistika nabízí, a poté se rozhodnou. Jen pokud si to všechno vyzkoušíte prakticky, poznáte, co vás baví nejvíc.
Školné 2022/2023: 32 000 Kč za rok pro prezenční studium
Od studentů z první ruky
Poslechni si, co o oboru Marketing a produkce médií říkají sami studenti.
Učíme praxí !
Jeden z nástojů marketingové komunikace je pořádání akcí. Proto studenti marketingu měli připravit veřejnou akci s konkrétním marketingovým cílem – čekalo je tedy připravit koncept akce, specifikace publika, návrh tématu, dramaturgie programu, příprava plánu komunikace včetně vizuálu akce, harmonogram příprav, obhájení a dodržení rozpočtu a kompletní zajištění akce.
Reportáž o RYCHLORANDE připravili:
redaktorka
Klára Malátová
kamera a střih
Jakub Benda, Horác Bečka
produkce
Matěj Michálek
Organizovat akce nás baví
Zažijte jeden studentský festival Všemi směry a pochopíte …