fbpx
preloader

Marketing a produkce médií

Porozumět publiku musí každý spolutvůrce médií. V tomto zaměření však zajdeme mnohem dál. Získáte vhled do oboru Public Relations a marketingu.
Jen pokud víte, kdo je vaše publikum, dokážete namíchat komunikační mix tak, aby vaše projekty měly úspěch.
 

  • Dokážete navrhnout, realizovat a vyhodnotit komunikační kampaně komerčních projektů nebo projektů ve veřejném zájmu.
  • Naučíte se spolupracovat s kolegy z jiných tvůrčích profesí a porozumíte médiím jako jejich tvůrci, díky tomu budete umět využívat jejich potenciál ve firemní komunikaci.
  • Díky praktickým dílnám a ateliérům si vyzkoušíte naplánované aktivity zrealizovat, což umožní dotknout se rozdílu mezi plány a reálné exekutivy.

Co se naučíte?

  • Naučíte se orientovat v jednotlivých disciplínách marketingové komunikace.
  • Osvojíte si různé postupy PR v off-line i on-line prostředí.
  • Budete navrhovat, realizovat a vyhodnocovat menší kampaně s komplexním zapojením různých komunikačních prostředků.
  • Zjistíte, jak hájit zájmy firmy v komunikaci, jak ji zviditelnit a rozvíjet a chránit její dobrou pověst.
  • Budete organizovat akce, pracovat s rozpočty, spravovat finance a vytvářet zázemí pro realizační týmy.

Kde se uplatníte?

Budete moci pracovat v reklamních a komunikačních agenturách nebo v PR a marketingových odděleních firem. Získáte zkušenosti univerzálního marketingového specialisty i produkční, což oceníte v roli tiskového mluvčího, event managera, obsahového specialisty, social media managera, copywritera, brand managera i reklamního grafika. Svět komunikace je velmi pestrý a znalost marketingových nástrojů využijete v mnoha dalších profesích.

 

 

Forma studia: denní

Délka studia: 3 roky
Specializace přichází od 2. ročníku. Studenti oceňují, že v 1. ročníku získají přehled o všech profesích, které Publicistika nabízí, a poté se rozhodnou. Jen pokud si to všechno vyzkoušíte prakticky, poznáte, co vás baví nejvíc.

Školné 2022/2023: 32 000 Kč za rok pro prezenční studium

Od studentů z první ruky

Poslechni si, co o oboru Marketing a produkce médií říkají sami studenti.

Učíme praxí !

Jeden z nástojů marketingové komunikace je pořádání akcí. Proto studenti marketingu měli připravit veřejnou akci s konkrétním marketingovým cílem – čekalo je tedy připravit koncept akce, specifikace publika, návrh tématu, dramaturgie programu, příprava plánu komunikace včetně vizuálu akce, harmonogram příprav, obhájení a dodržení rozpočtu a kompletní zajištění akce.

Reportáž o RYCHLORANDE připravili:
redaktorka
Klára Malátová

kamera a střih
Jakub Benda, Horác Bečka

produkce
Matěj Michálek

Organizovat akce nás baví

Zažijte jeden studentský festival Všemi směry a pochopíte …

Pište!  Točte!  Publikujte!

Máte dotazy?
Napište nám
Přihláška ke studiu
Přejít na přihlášku
cta bg
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.