fbpx
preloader

Televizní publicistika

Zajímá vás svět audiovizuálních a digitálních médií?
Potom si vychutnáte jednu ze specializací tohoto zaměření: multimediální žurnalistika, kamera a střih nebo produkce médií.
Díky tomu budete v obrazu od prvního dne.

Při práci pro naši televizi dot budete pracovat s profesionální technikou a naučíte se zpracovat televizní reportáž, televizní magazín, interview atd. Zlepšit se můžete také v reportážní fotografii a mobilní žurnalistice.

  • Pod vedením řady profesionálů z oboru, kteří ve vás podporují tvůrčí potenciál, získáváte profesní dovednosti a odborné znalosti.
  • Hlavní důraz vždy bude na tři aspekty pedagogické práce – řemeslo a kreativitu, týmovou práci a tvorbu reálných výstupů.
  • O profesionalitě a dovednostech našich studentů nejlépe vypovídá široká spolupráce s televizí Nova, TV Prima a TV Noe.

Práce na reálných mediálních projektech umožňuje studentům již ve druhém ročníku natáčet pořady v televizní kvalitě.

Co se naučíte?

  • Naučíte se připravovat, realizovat a dokončovat audiovizuální projekty.
  • Zvládnete nejrůznější audiovizuální formáty – televizní anketu, reportáž či krátký dokument, ale také rozhovor ve studiu, rozhlasové vysílání nebo fotografickou či multimediální práci.
  • Osvojíte si standardy velkých audiovizuálních produkcí v ČR – zejména České televize a Českého rozhlasu.
  • Naučíte se aplikovat vstupní znalosti v praktické tvorbě zpravodajsky orientovaných médií pro účely masové, korporátní, sociální a komunitní komunikace.

Kde se uplatníte?

Uplatnění najdete v redaktorských a moderátorských pozicích na televizních stanicích nebo v rádiích jako kameraman a střihač, zvukař nebo specialista postprodukce či audiovizuální produkce.
Uplatníte se jako reportážní fotograf, obrazový editor, redaktor, produkční apod.

 

Forma studia: denní

Délka studia: 3 roky
Specializace přichází od 2. ročníku. Studenti oceňují, že v 1. ročníku získají přehled o všech profesích, kterým se Publicistika věnuje, a poté se rozhodnou. Jen pokud si to všechno vyzkoušíte prakticky, poznáte, co vás baví nejvíc.

Školné 2022/2023: 32 000 Kč za rok pro prezenční studium

Od studentů z první ruky

Poslechni si, co o oboru Televizní publicistika říkají sami studenti.

Učíme praxí !

Den, kdy nikdo nechce přijít pozdě. Mediální den VOŠP co nejvěrněji simuluje každodenní novinářskou práci. Publicistika v tu chvíli funguje jako pravý mediální dům – televizní stanice, rozhlasové studio, zpravodajský server i reklamní agentura. Pod vedením profesionálů všichni získávají ty nejcennější zkušenosti z novinářské práce v bezpečném prostření, ve kterém chyby jsou příležitosti ke zlepšení.

Zpravodajská mozaika Mediálního dne VOŠP
na téma Začít znovu

Moderátorka: Andrea Křivánková

©VOŠP 2022

Zpravodajská mozaika Mediálního dne VOŠP
na téma Vánoce

Moderátor: Jakub Hannsmann

©VOŠP 2022

Točit nás baví

Aby se studenti 1. ročníku rychle zorientovali, co vše mohou na Publicistice studovat, v září je pořádně namočíme do médií. K tomu slouží Orientation week.

Autorem Orientation week – Making of 2021
byl student 1. ročníku Jakub Bartoš.

Autorem Orientation week – Making of 2022
je student 1. ročníku Mikuláš Hosnedl.

Pište!  Točte!  Publikujte!

Máte dotazy?
Napište nám
Přihláška ke studiu
Přejít na přihlášku
cta bg
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.