fbpx
preloader

Kampaň vytvořená studenty – TOP 5 OF VOŠP aneb 5 věcí, které studenti na Publicistice milují

Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2023

Tento koncept spatřit světlo světa, kdy studenti v agentuře PRO.motion měli vytvořit návrh kampaně vyzdvihující výhody studia na VOŠP. Začali tím, že si položili otázku, co jim na naší škole vyhovuje nejvíc. Vznikl tak seznam klíčových výhod, které současní studenti oceňují.

„Na první pohled mi přišlo nápadné, že zatímco řada uchazečů míří na VOŠP právě kvůli tomu, že učíme praxí, naši studenti to již považují za takovou samozřejmost, že se to objevilo až na pátém místě,“ komentovala pobaveně odborná lektorka tvůrčího ateliéru PRO.motion Karina Uherková.

 

Pět věcí, které VOŠPáci milují na Publicistice: 

    1.   Choď do školy v centru Prahy
    2.   Flexibilní rozvrh
    3.   Přátelské prostředí
    4.   Vyzkoušej si zaměření
    5.   Učíme se praxí

 

Tento list výhod byl pak předán Michalovi Pačesovi a jeho úkolem bylo přijít s návrhem na stylizování těchto příspěvků ve formátu GIF.

„Prvně jsem si hrál s názvem kampaně a napadlo mě použít populární formát TOP 5. První nápady už jsem vymýšlel cestou domů a vytvořil jsem 3 verze, ze kterých se pak ve finále vybralo TOP 5 OF VOŠP,“ uvedl Michal Pačes, autor kampaně.

 

Texty, které studenti v rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion vymysleli, byli podklady pro jednotlivé vizuály a bylo potřeba z nich vytvořit pohyblivou grafiku.

 

„Původně jsem pracoval na gifech s tím, že by bylo jednolité pozadí (modrá barva), ale když jsem zároveň pracoval na vytváření statické grafiky pro Instagram, napadlo mě fotky zakomponovat do gifů samotných,“ uvedl Michal Pačes.

 

A nápad se zalíbil. Z ohlasů ve třídě vyšlo, aby zůstaly gify s obrázky a kampaň byla na světě. Pro Instagram Michal dotvořil i verzi statickou s upravenými texty.

 

Celou kampaň si můžete prohlédnout právě zde.

 

Dále bylo zapotřebí připravit spuštění kampaně na sociálních sítí, se kterou nám pomohla Lenka Chlubnová z organizace PRodukujeme. Lenka přímo ve výuce představila, jak se kampaň na Facebooku a Instagramu spouští.

Po 14 dnech Lenka Chlubnová studentům ukázala celkové vyhodnocení úspěšnosti kampaně.

Nejvíce prokliknutí na sociálních sítí bylo u příspěvku 2. Flexibilní rozvrh.

 

O spuštění kampaně si přečtěte v sekci Hvězdy z praxe.

 

Čtěte dále

Digitální dilema: Od nápadu k premiéře
Premiéra školního projektu televizního soutěžního pořadu Digitální dilema byla nejen velkým zážitkem, ale také vyvrcholením mnohaměsíční práce a obrovského nasazení celého štábu. Cesta k tomuto dni začala už v září v rámci blokové výuky. Právě tehdy se začal rodit scénář, tvořily se soutěžní otázky a vznikaly první medailonky o soutěžících. Do týmu se zapojila řada studentů, z nichž mnozí si své role vyzkoušeli vůbec poprvé.…
Rubrika: PRO.motion
Datum: 17. 4. 2025
Knihomol: Bylo nebylo jedno zlomené srdce
Evangelína vždy věřila v pravou lásku – dokud se její vyvolený nerozhodl oženit s jinou. Ve snaze získat ho zpět uzavře dohodu se Srdcovým princem, který po ní žádá tři polibky. Brzy však pochopí, že smlouvy s nesmrtelnými jsou nebezpečná hra… Osudová láska, nebo tragédie?   Poslechněte si nejnovější díl pořadu "Knihomol", kterým vede Anežka Čumová a Lucie Šafářová.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
Četba: Šílení spolubydlící
Vážně šílení spolubydlící! Když jsem hledala spolubydlení, měla jsem jen pár požadavků – čistota, klid a přátelští lidé. No… dostala jsem něco úplně jiného! 🏋️‍♂️ Fitness zóna v předsíni? 🔮 Tarotové předpovědi o nádobí? 🐱 Alergie na kočky, ale tři v plánu? Tohle spolubydlení se rychle změnilo v šílenou tragikomedii! Poslechněte si nejnovější povídku, kterou napsala a načetla Kateřina Stárková.
Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 17. 4. 2025
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.