fbpx
preloader

Kampaň vytvořená studenty – TOP 5 OF VOŠP aneb 5 věcí, které studenti na Publicistice milují

Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2023

Tento koncept spatřit světlo světa, kdy studenti v agentuře PRO.motion měli vytvořit návrh kampaně vyzdvihující výhody studia na VOŠP. Začali tím, že si položili otázku, co jim na naší škole vyhovuje nejvíc. Vznikl tak seznam klíčových výhod, které současní studenti oceňují.

„Na první pohled mi přišlo nápadné, že zatímco řada uchazečů míří na VOŠP právě kvůli tomu, že učíme praxí, naši studenti to již považují za takovou samozřejmost, že se to objevilo až na pátém místě,“ komentovala pobaveně odborná lektorka tvůrčího ateliéru PRO.motion Karina Uherková.

 

Pět věcí, které VOŠPáci milují na Publicistice: 

    1.   Choď do školy v centru Prahy
    2.   Flexibilní rozvrh
    3.   Přátelské prostředí
    4.   Vyzkoušej si zaměření
    5.   Učíme se praxí

 

Tento list výhod byl pak předán Michalovi Pačesovi a jeho úkolem bylo přijít s návrhem na stylizování těchto příspěvků ve formátu GIF.

„Prvně jsem si hrál s názvem kampaně a napadlo mě použít populární formát TOP 5. První nápady už jsem vymýšlel cestou domů a vytvořil jsem 3 verze, ze kterých se pak ve finále vybralo TOP 5 OF VOŠP,“ uvedl Michal Pačes, autor kampaně.

 

Texty, které studenti v rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion vymysleli, byli podklady pro jednotlivé vizuály a bylo potřeba z nich vytvořit pohyblivou grafiku.

 

„Původně jsem pracoval na gifech s tím, že by bylo jednolité pozadí (modrá barva), ale když jsem zároveň pracoval na vytváření statické grafiky pro Instagram, napadlo mě fotky zakomponovat do gifů samotných,“ uvedl Michal Pačes.

 

A nápad se zalíbil. Z ohlasů ve třídě vyšlo, aby zůstaly gify s obrázky a kampaň byla na světě. Pro Instagram Michal dotvořil i verzi statickou s upravenými texty.

 

Celou kampaň si můžete prohlédnout právě zde.

 

Dále bylo zapotřebí připravit spuštění kampaně na sociálních sítí, se kterou nám pomohla Lenka Chlubnová z organizace PRodukujeme. Lenka přímo ve výuce představila, jak se kampaň na Facebooku a Instagramu spouští.

Po 14 dnech Lenka Chlubnová studentům ukázala celkové vyhodnocení úspěšnosti kampaně.

Nejvíce prokliknutí na sociálních sítí bylo u příspěvku 2. Flexibilní rozvrh.

 

O spuštění kampaně si přečtěte v sekci Hvězdy z praxe.

 

Čtěte dále

Bůh neměl čas na to, aby stvořil „nikoho“ – literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové
Růžová barva se stala symbolem společnosti Mary Kay Cosmetics již na začátku 60. let. Za celým tímto úspěchem však stojí žena, která jen věřila v sebe samu. Texasanka 20. století, největší podnikatelka v Americké historii, tím vším Mary Kay Ash byla, ale hlavně byla milující matkou, silnou osobností a ženou bojující za ženy. Literární reportáž studentky 2. ročníku Valerie Knotové si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Klostermannova Šumava – literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně
Šumava je pro mnohé kouzelným místem, kde se snoubí kultura česko-německého pohraničí s divokou přírodou. Jaké události se na jejím území odehrávaly v době, kdy po ní chodíval Karel Klostermann? A jaká je pro mladé dnes? Literární reportáž studenta 2. ročníku Karla Bachoně si můžete přečíst ZDE.
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025
Zvuk tance – literární reportáž studentky 2. ročníku Terezy Adamcové
Tereza má za sebou dvanáct let působení ve stepovém tanečním souboru. Zúčastnila se nespočtu vystoupení a festivalů, ale největší událostí roku bylo vždy vánoční vystoupení. Prostřednictvím literární reportáže se čtenáře pokouší přenést přímo na prkna pódia. Pod září reflektorů a před očima desítek diváků se člověk neocitne každý den – někdo to nezažije nikdy. Autorka se proto rozhodla pocity nervozity, ale i naprosté radosti zprostředkovat…
Rubrika: ProStory
Datum: 13. 6. 2025