fbpx
preloader

Mediální den v dílně PRO.motion

Rubrika: PRO.motion
Datum: 2. 12. 2023

Mediální den aneb Simulace opravdového pracovního nasazení. Den, kdy jsou všechna zaměření „vyhnána“ do terénu. Během 8 hodin vzniknou poutavé reportáže, rádio VYŠŠÍ HLAS vysílá živě a novináři vydají speciální výtisk novin. A co vlastně dělají market´áci?

Být market´ákem během mediálního dne znamená vymyslet, natočit a sestříhat reklamu během jednoho dne. Tedy pokud jste ve druhém ročníku. Třet´áci dostali za úkol domluvit s okolními podniky časově ohraničenou slevu pro studenty VOŠP. A jakou slevu ptáte se? To už záleží na dovednostech každého studenta a na vstřícnosti podniků. Někdo chtěl vyjednat pouze procentuální slevu, někdo šel do podniku s odhodláním vyjednat slevu na konkrétní produkt.

„Když nám řekli o tomto úkolu myslela jsem, že se seberu a už se nikdy nevrátím. Z úkolu jsem byla hodně nervózní. Když se to ale povedlo byl to fantastický pocit,“ okomentovala Mediální den studentka třetího ročníku Dorotea Šilarová.

Studenti si ráno vylosovali podnik, se kterým budou komunikovat. Pak měli čas udělat si rešerši, aby byli připravení na všechno a věděli, co jim klient může nabídnout. Když došlo na jednání s klientem, všichni se toho chopili statečně a šli do výzvy po hlavě.

 

Co se třet´ákům povedlo vyjednat?

Mohli jste si tedy skočit do KávOkna na jakékoliv nápoje s 5% slevou. Během prosince jste mohli navštívit podnik Dobro&Dobro Cafe a dát si jakoukoliv jejich sezónní kávu s 20 % slevou nebo si dát výhodné meníčko za 150 Kč.

 

To však nebylo vše, třet´áci také vymýšleli a vytvářeli inzerci „svého podniku“ která se vložila do tištěného magazínu Generace 20. To však není jediná mezioborová spolupráce. Také měli za úkol vytvořit rozhlasovou reklamu, která se zařadila do vysílání Vyššího hlasu. Bylo tedy nutné, aby studenti měli reklamy odsouhlasené od podniků. Všichni studenti odvedli dobrou práci. A vydali ze sebe maximum.

 

Nejlepší na tom bylo to, že studenti vyrazili do terénu a vyzkoušeli si náročnost vyjednávání s klientem. Některé to bavilo, někteří už teď ví, že tímhle směrem ve své kariéře nepůjdou. Ale zkusili to, a to je to nejdůležitější! Sama jsem si na studiích vyzkoušela podobné cvičení a s jistotou jsem věděla že nechci dělat dvě věci: komunikovat a telefonovat s lidmi. Obě dvě činnosti jsou má každodenní náplň práce,“ uvádí se smíchem absolventka VOŠP Simona Flídrová, která na Mediální den pomáhala market´ákům v jejich úkolu.

 

 

 

 

 

 

Studenti druhého ročníku točili reklamní spot

Tým druhého ročníku měl za úkol natočit reklamní spot během 8 hodin, aby se stal součástí večerního promítání. Téma dostali stejné jako ostatní zaměření – HRANICE. Po brainstormingu, který přinesl minimálně 6 realizovatelných konceptů, se Kateřina Boukalová rozhodla pro upoutávku na školní akci. Kateřina v tu dobu připravovala jednu z akcí zimního semestru zaměřenou na podporu duševního zdraví studentů. Setkání se školním psychologem panem Mgr. Ing. Janem Čapkem mělo za úkol studentům pomoci představit téma syndromu vyhoření.

„Chtěli jsme, aby se studenti před Vánoci mohli na chvíli zastavit a věnovali čas nejen profesnímu růstu, ale i duševnímu zdraví,“ popisuje organizátorka.

Tak vznikl nápad, že spot představí osobní hranice každého z nás, které si musíme hlídat. S kameramanem Andreiem Muksinovem vyrazili do terénu a během dvou hodin natočili poetickou upoutávku právě na setkání s názvem Zastav se! aneb Nevyhoř jak sirka.

 

Čtěte dále

Český velvyslanec v Rusku o současných výzvách v rusko-českých vztazích
Jak se cítí český diplomat v zemi, která nás oficiálně považuje za nepřátelskou? Velvyslanec ČR v Rusku Daniel Koštoval v rozhovoru popisuje, s jakými překážkami se potýká, jak vnímá ruskou společnost a zda vidí naději na zlepšení vztahů mezi oběma státy. Český velvyslanec Daniel Koštoval působí v prostředí, kde vzájemné vztahy mezi státy dosáhly bodu mrazu. V rozhovoru přibližuje, jak se v tomto napjatém rámci…
Rubrika: Televize dot
Datum: 10. 10. 2025
Babiš ve volbách nepřekvapil. Mladí a ženy ano
Vítězství hnutí ANO pravděpodobně mnoho lidí nepřekvapilo, ale přesto se mezi letošními výsledky dá najít hned několik nečekaných a pozitivních momentů, které mohou potěšit (nejen) mladé. Vysoká volební účast, nejvíce zvolených žen v historii Poslanecké sněmovny, dvanáct nových poslanců pod třicet let, včetně vůbec nejmladší poslankyně v dějinách české politiky. I tak vypadaly letošní volby.
Rubrika: Generace20.cz
Datum: 7. 10. 2025
Práce filmových maskérů je plná detailů, rešerší a porozumění postavám
Lenka Nosková patří mezi výrazné osobnosti filmové maskérské profese. Věnuje se nejen make-upu, ale i tvorbě kostýmů, například ve filmu Úsvit nebo v seriálu Iveta. Jak tato práce vypadá a co všechno obnáší? Být filmovou maskérkou neznamená jen upravit hercům vlasy nebo nanést make-up. Je to práce plná detailů, historických rešerší a hlubokého porozumění postavám. Ve filmu Úsvit se podílela na vytváření stylu 30. let,…
Rubrika: Televize dot
Datum: 17. 9. 2025