V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion si specialisté marketingové komunikace vyzkoušeli nabídnout Vyšší odborné škole publicistiky osmi dílné seriály instagramových příspěvků. Příspěvky „Vyznáš se v publicistických pojmech?“ pomáhají šířit povědomí o klíčových pojmech, což zvyšuje mediální gramotnost cílové skupiny.
Kampaň VOŠP rozšiřuje povědomí o klíčových pojmech z oblasti publicistiky
Nová kampaň #oboryVOŠP zvýrazňuje rozmanitost studia mediálních oborů na Publicistice
Vyšší odborná škola publicistiky spustila kampaň s názvem #oboryVOŠP, která zasahuje do digitálního prostoru sociálních sítí a přináší inspirativní pohled na rozmanité studijní obory dostupné na VOŠP. Každý příspěvek bude poskytovat ucelený pohled na jeden z oborů a jeho potenciální kariérní možnosti. Svého představení se dočkala audiovizuální produkce, marketing, rozhlasová i televizní publicistika a žurnalistické i tvůrčí psaní.
Cítí se jako introvert, maska mu ale pomáhá. Lépe zvládám nervozitu, říká klubový bavič
Jeho obličej není vidět, přesto ho nikdo během hokejového zápasu nepřehlídne. Maskoti už neodmyslitelně patří ke klubům napříč sporty. U Bruslařského klubu Mladá Boleslav tuto práci zastává Pepa.
VOŠPácká jóga
Studentka ateliéru PRO.motion, Veronika Vašková, připravila pro své spolužáky to, co jí na škole chybělo - hodiny jógy! Vymyslela způsob, jak hodiny jógy udržet velmi individuální a v příjemné atmosféře, kdy se hodiny budou konat a kdo je bude vést. Jelikož je ona sama certifikovaným lektorem jógy, bylo toto rozhodnutí jednoznačné.
Víte, že …? – kampaň na sociálních sítích podporuje aktivní studenty
Nový instagramový seriál má zvýraznit projekty studentů mimo školu, které navazují na jejich zaměření na VOŠP. Autorkou série příspěvků je Kateřina Boukalová, která kampaní chtěla ukázat mladým tvůrcům v řadách potenciálních studentů, že VOŠP je pro ně cesta, jak získat multimediální zkušenosti pro svou tvorbu i kariéru.