fbpx
preloader

Víte, že …? – kampaň na sociálních sítích podporuje aktivní studenty

Rubrika: PRO.motion
Datum: 8. 4. 2024

Sledující Instagramového účtu Publicistiky mohou očekávat novou dávku inspirace a motivace v podobě osmidílné série. Nový instagramový seriál má zvýraznit projekty studentů mimo školu, které navazují na jejich zaměření na VOŠP.

 

V rámci série bude sdíleno osm příspěvků s různými počiny studentů, jako jsou podcast, film, psaní pro obránce zvířat anebo sportovní úspěchy a s nimi spojené PR. Série primárně cílí na aktivní středoškolské studenty a maturanty se zájmem o média a žurnalistiku. Má v nich vyvolat pozitivní emoce, inspirovat a motivovat je v počinech podobného rázu a podání přihlášky na VOŠP.

Sekundárně mají příspěvky oslovit absolventy, kteří mohou mít zájem zůstat ve spojení se svou alma mater a navazovat kontakty s novými tvářemi v rámci principu networking opportunities.

Vizuálně příspěvky korespondují s CID VOŠP.

 

Ukázka kampaně studentky oboru Marketing na VOŠP Kateřiny Boukalové

 

 

 

O autorovi

Autorkou instagramové série příspěvků je Kateřina Boukalová, studentka 2. ročníku zaměření Promotion a práce s publikem, která má s tvorbou contentu na sociální sítě a prací SOME již delší pracovní zkušenost.

 

„Věřím, že každý student je něčím jedinečný. Náš Instagramový účet, je zde mimo jiné proto, aby jim poskytl prostor a podpořil je, aby jejich nápady a projekty dostaly pozornost, kterou si zaslouží,“ uvedla Katka Boukalová.

 

V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion si specialisté marketingové komunikace také vyzkoušeli určit hodnotu seriálu pro klienta v rámci pestrých témat komunikace školy. Tento seriál spadal do oblasti potvrzení, že na Publicistiku chodí schopní mladí tvůrci, kteří se již při škole věnují svým vlastním projektům, jimiž vstupují do veřejného prostoru.

 

 

 

Cílovou skupinou seriálu Víte, že …? jsou uchazeči o studium na VOŠP. Bylo však nezbytné zúžit cílovou skupinu, a proto jsme si definovali personu, které je konkrétní seriál určen:

  • je to kulturně sečtělý student střední nebo vysoké školy
  • touží tvořit a publikovat vlastní obsah
  • je komunikativní
  • hledá otevření nových možností, kde by měl možnost rozvinout svůj talent a rozšířit své dovednosti v oblasti multimediální tvorby

 

 

 

Autoři seriálů připraví v letním semestru 5 tiskových zpráv, které fiktivně sledují 5 fází uvedení multimediálního projektu, jako by se jednalo o jakýkoli jiný produkt a jeho životní cyklus.

Jedná se o:

        1. TZ o vstupu na trh
        2. TZ s cílem připomenout zaběhlý produkt
        3. TZ o inovaci
        4. TZ jako stanovisko ke krizi
        5. TZ o opuštění trhu

 

 

 

 

 

 

 


Ukázka tiskové zprávy

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

Vyšší odborná škola Publicistiky
26. 3. 2024, Praha

Kampaň „Víte, že … ?“ zaznamenala strmý nárůst aktivity a zájmu uživatelů na sociálních sítích

Zviditelnění profesionálních studentských počinů na sociálních sítích VOŠP představuje velkou inspiraci pro mladé tvůrce. Seriál „Víte, že … ?“ zahrnuje projekty z oblasti filmu, moderátorstí, mluveného slova, PR a řady dalších a díky strategickým partnerstvím zvyšuje kariérní potenciál jeho aktérů.

 

Od svého zahájení si kampaň na sociálních sítích získala velkou pozornost tím, že představila řadu inspirativních projektů a prací studentů z různých odvětví. Instagramový účet @publicistikapraha zaznamenal u série příspěvků „Víte, že … ?“ významný nárůst zájmu uživatelů. Podle nedávných statistik se zvýšila průměrná míra interakcí s příspěvky o 25 % za poslední čtvrtletí.

 

„Věřím, že každý student je něčím jedinečný. Náš Instagramový účet, je zde mimo jiné proto, aby jim poskytl prostor a podpořil je, aby jejich nápady a projekty dostaly pozornost, kterou si zaslouží,“ uvedla autorka kampaně Kateřina Boukalová.

 

Další novinkou je rozšíření spolupráce v rámci principu networking opportunities s institucemi, které identifikují talentované studenty a pomáhají jim se zviditelněním a rozvojem jejich kariérního potenciálu. Tato strategická partnerství obohacují všechny strany. Umožňují přístup k široké škále talentů a jejich další rozvoj. Přinášejí nové a zajímavé příběhy pro sledující této Instagramové série.

 

 

Tiskové materiály: https://www.vosp.cz/publicistikalife/vite-ze-kampan-na-socialnich-sitich-podporuje-aktivni-studenty/

 

O autorovi

Autorem instagramové série příspěvků je Kateřina Boukalová, studentka 2. ročníku zaměření Promotion a práce s publikem, která má s tvorbou contentu na sociální sítě a prací SOME déledobou pracovní zkušenost.

Mým cílem je poskytnout našim sledujícím content, který má inspirovat, motivovat a zároveň podpořit studenty v jejich působení,“ uvedla Kateřina Boukalová.

 

O Publicistice

VOŠP v Praze je profesní škola médií, která již 28 let připravuje a vzdělává budoucí novináře a mediální profesionály, vybavuje je dovednostmi z různých mediálních profesí. Na škole se aktuálně vyučuje čtyřem zaměřením: Žurnalistika a Tvůrčí psaní, televizní a rozhlasová publicistika, Marketing a Produkce médií.

 

Kontakt pro média:
Tisková mluvčí
Marie Nejkomunikativnější
Tel: +420 123 145 678
E-mail: marie.nejkomunikativnejsi@vosp.cz

Vyšší odborná škola publicistiky
Opatovická 18, Praha 1 – Nové Město

www.vosp.cz

Čtěte dále

Kampaň #ŽivotVOŠPáka přináší nováčkům informace o studiu v centru Prahy
Zkušená kameramanka Veronika Vašková vytvořila osmidílnou sérii příspěvků na sociální sítě školy v rámci praktického cvičení v tvůrčím ateliéru PRO.motion. Kampaň pro potenciální studenty se zaměřuje hlavně na videa, kde současní studenti sdílejí své nejcennější zkušenosti, aby budoucí prváci získali lepší představu o životě na VOŠP přímo od “VOŠPáků”.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
Rozličnosti tvoří celek – Kampaň podpořila rozmanitost oblečení na VOŠPu
Nová kampaň „Rozličnosti tvoří celek“ zabývající se módou a stylem oblékání studentů na Vyšší odborné škole publicistiky má za úkol dodat odvahu mladým lidem prezentovat se podle vlastního vkusu. Svým pojetím předává poselství: že at´ už je člověk jakýkoli, může být součástí celku. A taková je Publicistika. Škola, kde je rozmanitost rozvíjena v bezpečném prostředí.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
Červené tlačítko – povídka studentky 3. ročníku Barbory Chovítové
Červené tlačítko rozhoduje o životě a smrti. Marie a Adam mají 12 hodin. Stisknou ho? A jak byste se rozhodli vy? (Jakákoli podobnost s reálnými osobami je čistě náhodná.) Povídka vznikla jako úloha v dílně tvůrčího psaní.
Rubrika: ProStory
Datum: 26. 4. 2024
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.