Nový instagramový seriál má zvýraznit projekty studentů mimo školu, které navazují na jejich zaměření na VOŠP. Autorkou série příspěvků je Kateřina Boukalová, která kampaní chtěla ukázat mladým tvůrcům v řadách potenciálních studentů, že VOŠP je pro ně cesta, jak získat multimediální zkušenosti pro svou tvorbu i kariéru.
PRO.motion
komunikační agentura studentů Publicistiky
Víte, že …? – kampaň na sociálních sítích podporuje aktivní studenty
Ateliér PRO.motion představuje novou kampaň „Zákulisí tvůrčích ateliérů VOŠP“
Kampaň „Zákulisí ateliérů VOŠP" představí jednotlivé tvůrčí ateliéry. Krátká videa nejen pobaví, ale také neotřele představí práci v ateliérech studentům prvního ročníku i uchazečům o studium na VOŠP. Znáte tajný recept market´áků, když čas kvapí a vy musíte zvládnout nezvládnutelné?
VOŠPáci na sněhu bez sněhu
VOŠPáci na sněhu bez sněhu aneb Jak to vypadá, když se do Orlických hor vydá parta třet´áků z VOŠP? „Od začátku jsem výlet se spolužáky komunikovala jako možnost strávit nějaký čas pospolu bez nutnosti jít na svah. Vzhledem k tomu, že nebylo tolik sněhu, druhý den šla většina z nás na procházku po okolí. Od Čenkovic vede spoustu turistických tras krásnou přírodou a myslím, že jsme si…
RYCHLORANDE aneb Poznej VOŠP trochu jinak
Ve středu 14. února se na naší škole konal speciální DOD, takzvané Rychlorande. Celá akce je koncipována na principu skutečného rychlorande. Jen se na akci nehledají životní lásky, ale studijní obor, který si zamilujete nejvíce.
Získat další výhodná partnerství – úkol pro market´áky
Jedním ze zájmů studentů, a to nejenom Publicistiky, je zjistit, kde v okolí školy nakoupí o nějakou tu korunu levněji. Naše škola s řadou podniků již spolupracuje a studenti VOŠP u nich tak mohou nakoupit se slevou. Výhodných nákupů však není nikdy dost!