fbpx
preloader

Rozličnosti tvoří celek – Kampaň podpořila rozmanitost oblečení na VOŠPu

Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024

Nová kampaň Rozličnosti tvoří celekzabývající se módou a stylem oblékání studentů na Vyšší odborné škole publicistiky má za úkol dodat odvahu mladým lidem prezentovat se podle vlastního vkusu.

 

Série osmi konkrétních odlišností mezi studenty VOŠP zachycené na fotografiích Dorotey Šilarové demonstruje rozmanitost osobností a stylů v rámci jedné školy. Každý z příspěvků se zaměřuje na jeden kus oblečení nebo doplňku dvou studentů a jejich odlišné styly oblékání a sebeprezentace. Celá kampaň svým pojetím předává poselství: at´ už je člověk jakýkoli, může být součástí celku. A taková je Publicistika. Škola, kde je rozmanitost rozvíjena v bezpečném prostředí.

 

Ukázka kampaně studentky oboru Marketing na VOŠP Dorotey Šilarové

 

„Když jsme v tvůrčím ateliéru mluvili o tom, co máme na naší škole rádi, několikrát jsme zmínili, že pro mnohé je to první škola, kde si mohou dovolit být sami sebou a cítit se „mezi svými“, i když jsme každý úplně jiný. V kampani jsem chtěla vytvořit obraz různých osobností a stylů mých spolužáků, a tím inspirovat další mladé lidi, aby se nebáli budovat svůj styl svobodně a bez konvencí,“ uvedla autorka kampaně Dorotea Šilarová. „Potěšilo by mě, kdyby moje kampaň zapříčinila, že studenti začnou nosit pestřejší škálu oblečení.“

 

V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion si specialisté marketingové komunikace také vyzkoušeli určit hodnotu seriálu pro klienta v rámci pestrých témat komunikace školy. Tento seriál představuje VOŠP jako školu, která neodsuzuje, naopak svým přístupem podporuje individualitu. Studenti Publicistiky hrdě prezentují svůj styl a tím ujišt´ují potenciální uchazeče o studium, že na VOŠP mohou volně rozvinout své sebevyjádření, aniž by vypadli ze „škatulky“. I proto závěr každého příspěvku slovy shrnuje poselství kampaně: Každý člověk je jedinečný. Mezi námi budeš vítaný, at´ už tvá jedinečnost spočívá v čemkoliv!

 

Cílovou skupinou seriálu Rozličnosti tvoří celek jsou hlavně uchazeči o studium na VOŠP. Bylo však nezbytné zúžit cílovou skupinu, a proto jsme si definovali personu, které je konkrétní seriál určen:

  • je to student střední nebo vysoké školy hledající školu, kde „získá své místo“
  • v předchozí škole se cítil odloučený od ostatních
  • jeho cílem není šokovat, je stydlivý
  • bojí se, že na menší škole bude spíše pod drobnohledem
  • touží po přijetí a ujištění, že jeho osobnost nebude svazována přísnými konvencemi

 

 

Autoři seriálů připraví v letním semestru 5 tiskových zpráv, které fiktivně sledují 5 fází uvedení multimediálního projektu, jako by se jednalo o jakýkoli jiný produkt a jeho životní cyklus.

Jedná se o:

  1. TZ o vstupu na trh
  2. TZ s cílem připomenout zaběhlý produkt
  3. TZ o inovaci
  4. TZ jako stanovisko ke krizi
  5. TZ o opuštění trhu

 

 

Ukázka tiskové zprávy

 

TISKOVÁ ZPRÁVA

 

Rozličnosti tvoří celek – Kampaň podpořila rozmanitost oblečení na VOŠPu

13.03. 2024, Praha – Vyšší odborná škola publicistiky

Osmidílná série příspěvků na sociálních sítích zabývající se módou a stylem oblékání studentů na Vyšší odborné škole publicistiky zapříčinila, že studenti začali nosit pestřejší škálu oblečení.

 

VOŠ Publicistika po spuštění kampaně Rozličnosti tvoří celek zaznamenala zvýšenou aktivitu na Instagramovém profilu @publicistikapraha přibližně o 23 %. Z aktuálního výzkumu také vyplynulo, že kampaň studenty inspirovala k větší volnosti svého sebevyjádření a že více experimentují s oblečením a doplňky.

Každý z příspěvků se bude zaměřovat na jeden kus oblečení nebo doplňku studentů VOŠPu, na kterých budou ukázány dva odlišné styly oblékání a sebeprezentace. Příspěvky tak vyzdvihují: at´ už je člověk jakýkoli může být součástí celku – Publicistiky.

 

 

Kampaň Rozličnosti tvoří celek na Instagramu Publicistiky do teď tvořily pouze fotky. Nyní se přidávají i videa. Každé video se zaměřuje na jednoho studenta. Jednotliví studenti si vybrali, čemu ze svého stylu se chtějí věnovat. Závěr každého příspěvku pak obsahuje poselství kampaně: Každý člověk je jedinečný. Mezi námi budeš vítaný, at´ už tvá jedinečnost spočívá v čemkoliv!

„Zrovna měním svůj styl oblékání. Začala se mi líbit image bytostí z kouzelného světa, jako jsou třeba víly. To znamená, že se začínám dívat po korzetech, šněrovačkách, šatech a podobně, uvedla studentka Tereza Pudilová.

 

O autorovi

Autorkou seriálu je Dorotea Šilarová studentka třetího ročníku VOŠP. Na škole studuje dvě zaměření – Promotion a Literárně-scenáristické psaní. Fotky na příspěvky fotila sama autorka. „Chtěla jsem vytvořit obsah, který bude inspirativní a bude odrážet různé osobnosti a styly mých spolužáků,“ uvedla Dorotea Šilarová.

 

O Publicistice

Vyšší odborná škola publicistiky vzdělává své studenty od roku 1995. Vyučuje se zde několik oborů, mezi které patří: Žurnalistika a Tvůrčí psaní, Televizní a Rozhlasová publicistika, Marketing a Produkce médií. Škola se vyznačuje praktickou výukou a blízkým kontaktem s profesionály z médií. Díky tomu je po dokončení studia pro absolventy snadné najít uplatnění v oboru.

 

Pro více informací navštivte oficiální účet série na Instagramu @publicistikapraha

 

Kontakt pro média:
Tisková mluvčí
Pavla Nejkomunikativnější
Tel: +420 123 145 678
E-mail: pavla.nejkomunikativnejsi@vosp.cz

Vyšší odborná škola publicistiky
Opatovická 18, Praha 1 – Nové Město

www.vosp.cz

 

Čtěte dále

Francie a její problémy s fotbalovými fanoušky
V posledních letech zažívá země galského kohouta vzestup velkého problému spojeného s fotbalovým fanouškovstvím. Tento nešvar nevztahující se pouze na stadiony, ale proniká i do městských ulic a je nyní stínem nad francouzským fotbalem. Ferdinand Hlavsa připomíná několik z těchto nedávných incidentů ve své eseji.
Datum: 5. 5. 2024
Kampaň #ŽivotVOŠPáka přináší nováčkům informace o studiu v centru Prahy
Zkušená kameramanka Veronika Vašková vytvořila osmidílnou sérii příspěvků na sociální sítě školy v rámci praktického cvičení v tvůrčím ateliéru PRO.motion. Kampaň pro potenciální studenty se zaměřuje hlavně na videa, kde současní studenti sdílejí své nejcennější zkušenosti, aby budoucí prváci získali lepší představu o životě na VOŠP přímo od “VOŠPáků”.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
Červené tlačítko – povídka studentky 3. ročníku Barbory Chovítové
Červené tlačítko rozhoduje o životě a smrti. Marie a Adam mají 12 hodin. Stisknou ho? A jak byste se rozhodli vy? (Jakákoli podobnost s reálnými osobami je čistě náhodná.) Povídka vznikla jako úloha v dílně tvůrčího psaní.
Rubrika: ProStory
Datum: 26. 4. 2024
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.