fbpx
preloader

RYCHLORANDE aneb Poznej VOŠP trochu jinak

Rubrika: PRO.motion
Datum: 20. 2. 2024

Ve středu 14. února se na naší škole konal speciální DOD, takzvané Rychlorande. Celá akce je koncipována na principu skutečného rychlorande. Jen se na akci nehledají životní lásky, ale studijní obor, který si zamilujete nejvíce. Uchazeči o studium mají možnost najít zalíbení do školy a jejích oborů během pětiminutových rozhovorů s ambasadory. Ti jim odpovídají na otázky týkající se jak jednotlivých oborů, tak i studia na škole.

 

Rychlorande jsem se minulý rok účastnila jako ambasadorka. Akce mě nadchla na tolik, že jsem rozhodla ji sama zorganizovat tenhle rok. Podílela jsem se i na tvorbě propagačního videa a grafiky, což byla milá zkušenost. Nakonec se nám vše podařilo naplánovat tematicky na Valentýna. Na místě panovala příjemná atmosféra, někteří návštěvníci se zdrželi i dlouho po skončení oficiálních rozhovorů. Letos také přišlo více lidí než minulé roky. Měla jsem z toho radost,“ svěřila se organizátorka RYCHLORANDE studentka 3. ročníku Dorotea Šilarová, která akci připravila v rámci reálných projektů v tvůrčího ateliéru PRO.motion.

 

Realizační tým musel rezervovat místnost, domluvit ambasadory z jednotlivých zaměření, připravit občerstvení a hlavně celou akce dobře odkomunikovat směrem k cílové skupině uchazečů o studium. Sem patřil e-mail potenciální studentům, audiovizuální pozvánka na RYCHLORANDE pro sociální sítě, několik příspěvků na instagram a facebook i text pro webové stránky školy.

 

„Studenti si mohou vybrat z několika cílových skupin, pro které musí zorganizovat jednu nebo dvě akce za semestr. V zimním semestru se řada studentů třetího ročníku soustředila na akce pro VOŠPáky. To je výzva, protože organizátoři před svými přáteli ze školy nechtějí v žádném ohledu selhat. U akcí pro uchazeče o studium na Publicistice vnímají zase jako prestiž, když vše perfektně klapne a oni mohou akci prezentovat jako ukázku praktické výuky. Studenti rádi ukazují svou práci, protože vědí, že je dobrá,“ uvedla odborná lektorka Karina Uherková.

 

Čtěte dále

Francie a její problémy s fotbalovými fanoušky
V posledních letech zažívá země galského kohouta vzestup velkého problému spojeného s fotbalovým fanouškovstvím. Tento nešvar nevztahující se pouze na stadiony, ale proniká i do městských ulic a je nyní stínem nad francouzským fotbalem. Ferdinand Hlavsa připomíná několik z těchto nedávných incidentů ve své eseji.
Datum: 5. 5. 2024
Kampaň #ŽivotVOŠPáka přináší nováčkům informace o studiu v centru Prahy
Zkušená kameramanka Veronika Vašková vytvořila osmidílnou sérii příspěvků na sociální sítě školy v rámci praktického cvičení v tvůrčím ateliéru PRO.motion. Kampaň pro potenciální studenty se zaměřuje hlavně na videa, kde současní studenti sdílejí své nejcennější zkušenosti, aby budoucí prváci získali lepší představu o životě na VOŠP přímo od “VOŠPáků”.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
Rozličnosti tvoří celek – Kampaň podpořila rozmanitost oblečení na VOŠPu
Nová kampaň „Rozličnosti tvoří celek“ zabývající se módou a stylem oblékání studentů na Vyšší odborné škole publicistiky má za úkol dodat odvahu mladým lidem prezentovat se podle vlastního vkusu. Svým pojetím předává poselství: že at´ už je člověk jakýkoli, může být součástí celku. A taková je Publicistika. Škola, kde je rozmanitost rozvíjena v bezpečném prostředí.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.