Ve středu 14. února se na naší škole konal speciální DOD, takzvané Rychlorande. Celá akce je koncipována na principu skutečného rychlorande. Jen se na akci nehledají životní lásky, ale studijní obor, který si zamilujete nejvíce. Uchazeči o studium mají možnost najít zalíbení do školy a jejích oborů během pětiminutových rozhovorů s ambasadory. Ti jim odpovídají na otázky týkající se jak jednotlivých oborů, tak i studia na škole.
„Rychlorande jsem se minulý rok účastnila jako ambasadorka. Akce mě nadchla na tolik, že jsem rozhodla ji sama zorganizovat tenhle rok. Podílela jsem se i na tvorbě propagačního videa a grafiky, což byla milá zkušenost. Nakonec se nám vše podařilo naplánovat tematicky na Valentýna. Na místě panovala příjemná atmosféra, někteří návštěvníci se zdrželi i dlouho po skončení oficiálních rozhovorů. Letos také přišlo více lidí než minulé roky. Měla jsem z toho radost,“ svěřila se organizátorka RYCHLORANDE studentka 3. ročníku Dorotea Šilarová, která akci připravila v rámci reálných projektů v tvůrčího ateliéru PRO.motion.
Realizační tým musel rezervovat místnost, domluvit ambasadory z jednotlivých zaměření, připravit občerstvení a hlavně celou akce dobře odkomunikovat směrem k cílové skupině uchazečů o studium. Sem patřil e-mail potenciální studentům, audiovizuální pozvánka na RYCHLORANDE pro sociální sítě, několik příspěvků na instagram a facebook i text pro webové stránky školy.
„Studenti si mohou vybrat z několika cílových skupin, pro které musí zorganizovat jednu nebo dvě akce za semestr. V zimním semestru se řada studentů třetího ročníku soustředila na akce pro VOŠPáky. To je výzva, protože organizátoři před svými přáteli ze školy nechtějí v žádném ohledu selhat. U akcí pro uchazeče o studium na Publicistice vnímají zase jako prestiž, když vše perfektně klapne a oni mohou akci prezentovat jako ukázku praktické výuky. Studenti rádi ukazují svou práci, protože vědí, že je dobrá,“ uvedla odborná lektorka Karina Uherková.