Jedním ze zájmů studentů, a to nejenom Publicistiky, je zjistit, kde v okolí školy nakoupí o nějakou tu korunu levněji. Naše škola s řadou podniků již spolupracuje a studenti VOŠP u nich tak mohou nakoupit se slevou. Výhodných nákupů však není nikdy dost!
„Mezi spolužáky se vždycky šuškalo, kde máme slevu, ale obecně nebylo moc jasné kolik a na co se sleva vztahuje. Rozhodli jsme se tak znovu obejít podniky, aby znění a podmínky slevy byly jednou pro vždy jasné a rovnou jsme při tom oslovili i nějaké další bistra a kavárny,“ sdělila Jana Kotingová, která na projektu pracovala společně s Eliškou Churánkovou během zimního semestru v tvůrčím ateliéru PRO.motion.
Studentkám a studentům se povedlo nejenom graficky a přehledně představit jednotlivé slevy, o kterých už VOŠPáci mohli mít povědomí, ale navázat i spolupráce nové. Kromě Spáleného bistra nebo Super Tramp Coffee tak studenti, po předložení karty ISIC, mohou zakoupit levnější kávu i v La Donuteria ve Spálené ulici.
Kde v okolí školy nakoupit se slevou?
„Tato aktivita studentkám umožnila trénovat obchodní jednání. Budoucí market´áci budou vystaveni častému kontaktu s klienty, které potřebují získat pro svou ideu. Oslovení blízkých kaváren a bister byla jedna z příležitostí, pro které studenti marketingu trénují „Elevator Pitch“, tedy velmi krátkou prezentaci klíčového přínosu pro někoho, koho se snažím pro něco získat,“ uvedla Karina Uherková, odborná lektorka tvůrčího ateliéru PRO.motion.