fbpx
preloader

Získat další výhodná partnerství – úkol pro market´áky

Rubrika: PRO.motion
Datum: 15. 1. 2024

Jedním ze zájmů studentů, a to nejenom Publicistiky, je zjistit, kde v okolí školy nakoupí o nějakou tu korunu levněji. Naše škola s řadou podniků již spolupracuje a studenti VOŠP u nich tak mohou nakoupit se slevou. Výhodných nákupů však není nikdy dost!

„Mezi spolužáky se vždycky šuškalo, kde máme slevu, ale obecně nebylo moc jasné kolik a na co se sleva vztahuje. Rozhodli jsme se tak znovu obejít podniky, aby znění a podmínky slevy byly jednou pro vždy jasné a rovnou jsme při tom oslovili i nějaké další bistra a kavárny,“ sdělila Jana Kotingová, která na projektu pracovala společně s Eliškou Churánkovou během zimního semestru v tvůrčím ateliéru PRO.motion.

Studentkám a studentům se povedlo nejenom graficky a přehledně představit jednotlivé slevy, o kterých už VOŠPáci mohli mít povědomí, ale navázat i spolupráce nové. Kromě Spáleného bistra nebo Super Tramp Coffee tak studenti, po předložení karty ISIC, mohou zakoupit levnější kávu i v La Donuteria ve Spálené ulici.

 

Kde v okolí školy nakoupit se slevou?

 

„Tato aktivita studentkám umožnila trénovat obchodní jednání. Budoucí market´áci budou vystaveni častému kontaktu s klienty, které potřebují získat pro svou ideu. Oslovení blízkých kaváren a bister byla jedna z příležitostí, pro které studenti marketingu trénují „Elevator Pitch“, tedy velmi krátkou prezentaci klíčového přínosu pro někoho, koho se snažím pro něco získat,“ uvedla Karina Uherková, odborná lektorka tvůrčího ateliéru PRO.motion.

Čtěte dále

Francie a její problémy s fotbalovými fanoušky
V posledních letech zažívá země galského kohouta vzestup velkého problému spojeného s fotbalovým fanouškovstvím. Tento nešvar nevztahující se pouze na stadiony, ale proniká i do městských ulic a je nyní stínem nad francouzským fotbalem. Ferdinand Hlavsa připomíná několik z těchto nedávných incidentů ve své eseji.
Datum: 5. 5. 2024
Kampaň #ŽivotVOŠPáka přináší nováčkům informace o studiu v centru Prahy
Zkušená kameramanka Veronika Vašková vytvořila osmidílnou sérii příspěvků na sociální sítě školy v rámci praktického cvičení v tvůrčím ateliéru PRO.motion. Kampaň pro potenciální studenty se zaměřuje hlavně na videa, kde současní studenti sdílejí své nejcennější zkušenosti, aby budoucí prváci získali lepší představu o životě na VOŠP přímo od “VOŠPáků”.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
Rozličnosti tvoří celek – Kampaň podpořila rozmanitost oblečení na VOŠPu
Nová kampaň „Rozličnosti tvoří celek“ zabývající se módou a stylem oblékání studentů na Vyšší odborné škole publicistiky má za úkol dodat odvahu mladým lidem prezentovat se podle vlastního vkusu. Svým pojetím předává poselství: že at´ už je člověk jakýkoli, může být součástí celku. A taková je Publicistika. Škola, kde je rozmanitost rozvíjena v bezpečném prostředí.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.